ik ben zo vreselijk boos!!

wat me nou toch overkomen is!
lig ik lekker voor het eerst sinds lange tijd uit te slapen hoor ik een geluid bij mijn raam.
nou is daar een plat dak maar das wel ons dak en niemand mag daar op lopen, ook omdat het niet sterk genoeg is en er lekkage op kan treden.
dus ik kijk bij het raam, staat daar een poolse man mij te bekijken!
en ik lag te slapen met zijn raam open. die kl**tzak moest bij de buren de ramen lappen en gebruikt ons dak om heen en weer te lopen met zijn ladder.
we hebben hem al 2 jaar waarschuwingen gegeven dat hij dat niet mag, en iedere keer is het, ja is goed doen we niet meer.
en dan toch doen he?
en nu zelfs mij bekijken!
ik voel me zo vreselijk vies nu.
politie gebeld want ze wilde niet weg gaan, weer was het, doen we niet meer, en 1 minuut later liepen ze er gewoon weer. plaat voor de kop!
en de politie hangt gewoon op, ja mevrouw dan moet u uw raam maar dichthouden.
in deze hitte? dit is wel een koophuis dus dat dak is ons eigendom.
en een busje hebben we niet gevonden van die achterlijke schoonmaak ploeg.
volgend jaar komen ze vast en zeker weer, en dan sta ik klaar met de hoge druk reiniger. als de politie niks doet en ophangt dan spuit ik ze wel van me dak af!

zo ik ben het ff kwijt, al ben ik nog steeds boos en vies...

grrroetjes Miranda

Hoi!

Wat een idioot! Heb je er al met je buren over gesproken? Zij hebben deze man(nen) tenslotte ingehuurd. Ik kan me je reactie goed voorstellen. Neem een lekkere douche, dat helpt vast! Kop op hè, je niet laten kisten hoor!

groetjes,
Tess, mv Christian (19,5 wk)

nou zeg!!!!! belachelijk, ik word zelf helemaal boos!!! ik zou hier zeker met de buren over gaan praten en buiten dat het ronduit belachelijk is dat een vent jou zomaar bekijkt in je eigen slaapkamer kan je ook nog lekkage krijgen, probeer dan maar te bewijzen dat het de schuld is van die vent!!!

groetjes,
daphne

Hé, schiet me ineens te binnen nu ik over die bewijzen lees: maak foto's! Altijd handig voor het geval dat. Evt. schade kun je dan misschien op je buren verhalen. Moet je natuurlijk wel ook met ze gesproken hebben. Ook handig om dan op te schrijven wanneer je ze gesproken hebt en wat er globaal gezegd is, want dat soort dingen vergeet je misschien.
Dit staat natuurlijk even los van hoe de verhoudingen met de buren liggen en wat bovenstaande voor gevolg heeft daarvoor.

Groetjes,
Tess

Gadverdamme wat een viezerik! Ik heb zoiets vorig jaar me gemaakt maar dan met onze eigen glazenwasser.. Ik had nachtdienst gehad en lag net te slapen.. Toen hoorde ik ineens onze hond aanslaan en zag ik een ladder tegen mn raam staan! Zat die vent me ook aan te kijken. t was midden zomer en dan heb niet veel aan s'nachts  maar had gelukkig een laken over me heen. Ik heb mn vriend er de zelfde avond op af gestuurd. Nu hebben we een andere die afspreekt wanneer ie komt.. Ik zou er werk van maken als ik jou was.. idd ook eerst de buren aanspreken en als dat niet werkt dan toch maar een keer de politie nog een keer..
Succes ermee!
groetjes Carla

Ja hoor,

hoe brutaal kunnen ze worden???? Wat een idioot zeg! En die politie ook.....

Wat moet er dan gebeuren voordat ze komen???? Sorry hoor, maar je het ook echt geen kl*te aan ze....

Zou als ik jou was nog wel even de buren erop aanspreken, misschien schrikken ze wel zo dat ze helemaal niet meer hoeven te komen  
Sterkte ermee,
groetjes  Sandra

Brrrrrrr, wat een verhaal!

En inderdaad: met de buren praten, foto's maken...en persoonlijk zou ik die hogedrukspuit of gewoon een emmer water ook doen! Opr*tten is opr*tten...ik vraag het één keer vriendelijk en dan kill and attack hoor!

Groetjes,

Eveline

Terug
Bovenaan