wat me nou toch overkomen is!
lig ik lekker voor het eerst sinds lange tijd uit te slapen hoor ik een geluid bij mijn raam.
nou is daar een plat dak maar das wel ons dak en niemand mag daar op lopen, ook omdat het niet sterk genoeg is en er lekkage op kan treden.
dus ik kijk bij het raam, staat daar een poolse man mij te bekijken!
en ik lag te slapen met zijn raam open. die kl**tzak moest bij de buren de ramen lappen en gebruikt ons dak om heen en weer te lopen met zijn ladder.
we hebben hem al 2 jaar waarschuwingen gegeven dat hij dat niet mag, en iedere keer is het, ja is goed doen we niet meer.
en dan toch doen he?
en nu zelfs mij bekijken!
ik voel me zo vreselijk vies nu.
politie gebeld want ze wilde niet weg gaan, weer was het, doen we niet meer, en 1 minuut later liepen ze er gewoon weer. plaat voor de kop!
en de politie hangt gewoon op, ja mevrouw dan moet u uw raam maar dichthouden.
in deze hitte? dit is wel een koophuis dus dat dak is ons eigendom.
en een busje hebben we niet gevonden van die achterlijke schoonmaak ploeg.
volgend jaar komen ze vast en zeker weer, en dan sta ik klaar met de hoge druk reiniger. als de politie niks doet en ophangt dan spuit ik ze wel van me dak af!
zo ik ben het ff kwijt, al ben ik nog steeds boos en vies...
grrroetjes Miranda
lig ik lekker voor het eerst sinds lange tijd uit te slapen hoor ik een geluid bij mijn raam.
nou is daar een plat dak maar das wel ons dak en niemand mag daar op lopen, ook omdat het niet sterk genoeg is en er lekkage op kan treden.
dus ik kijk bij het raam, staat daar een poolse man mij te bekijken!
en ik lag te slapen met zijn raam open. die kl**tzak moest bij de buren de ramen lappen en gebruikt ons dak om heen en weer te lopen met zijn ladder.
we hebben hem al 2 jaar waarschuwingen gegeven dat hij dat niet mag, en iedere keer is het, ja is goed doen we niet meer.
en dan toch doen he?
en nu zelfs mij bekijken!
ik voel me zo vreselijk vies nu.
politie gebeld want ze wilde niet weg gaan, weer was het, doen we niet meer, en 1 minuut later liepen ze er gewoon weer. plaat voor de kop!
en de politie hangt gewoon op, ja mevrouw dan moet u uw raam maar dichthouden.
in deze hitte? dit is wel een koophuis dus dat dak is ons eigendom.
en een busje hebben we niet gevonden van die achterlijke schoonmaak ploeg.
volgend jaar komen ze vast en zeker weer, en dan sta ik klaar met de hoge druk reiniger. als de politie niks doet en ophangt dan spuit ik ze wel van me dak af!
zo ik ben het ff kwijt, al ben ik nog steeds boos en vies...
grrroetjes Miranda