Ik ben zo vrij geweest...

Hallo dames,

Ik ben zo vrij geweest om naar de redactie te mailen dat wij een gezellige actieve mamaclub zijn en dat het mij een leuk idee lijkt om een reportage over ons te maken, nu en straks met alle ukkies. Ik ben benieuwd of ik reactie krijg.

Liefs

Pffff.....meid, leuk idee op zich. Maar niet voor mij hoor. Hahahahaha. Ben megagrote op mijn kindje(s)! Maar hoef dat niet op tv te uiten hihi.

Hoop dat anderen het wel durven indien hahaha.

Word al nerveus als ik er aan denk!

Liefs

Ik ben ook niet zo van 'in-the-picture' staan maar vind het idee wel heel leuk! Ben benieuwd of je een reactie krijgt......Ik heb ze wel vaker gemailt i.v.m dingetjes aan de site maar je hoort helaas nooit wat terug. Hopelijk heb jij meer succes, ben erg benieuwd!

Liefs Lynn.

Uhh, wat voor reportage dan?
Op tv en in wat voor programma dan?
Sorry, ik begrijp het niet zo goed. is dit vaker gedaan dan en is er een oproep voor geweest?
Ik blijf ook liever wat op de achtergrond.
het idee is leuk hoor, maar voor mij hoeft het niet zo.

heb je al een reactie gehad? een tijdschrift vind ik wel een leuk idee, ik weet alleen niet of dat via deze website gaat. ik denk dat je dan rechtstreeks de redactie moet mailen van het betreffende magazine. tv hoeft voor mij ook niet hoor hihi krijg het al benauwd als ik eraan denk :p

xxx

Terug
Bovenaan