Ik ben zoooo bang... sex, de pil, ongesteld?, zwanger?

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,

ik voel me echt klote...

maar ik zal eerst ff het verhaal uitleggen:

6 juli ben ik bevallen van een gezonde zoon. na de bevalling heb ik 3 weken gebloed, toen was het een week slijmerig, na die week begon ik weer te bloeden (allemaal onderzoeken gehad hoe dit kon, maar achteraf bleek gewoon dat het nog het bevallingsbloed was) dus toen ik weer begon met bloeden, ben ik de pil weer gaan slikken. 3 weken nog gebloed van de bevalling. (ook nog antibiotica gehad voor infectie.  toen kwam ik in de stopweek en menstrueerde toen. Met de 2e strip van de pil begonnen. 2 weken later in die strip heb ik sex gehad. en de laatste week van de strip ook weer sex gehad.

nu vraag ik me af... kan ik nu weer zwanger zijn? maak me vet ongerust. ik zit nu in de stopweek en wacht totdat ik ongesteld word.. maar heb wel last van jeukende tepels??!! ben toch niet zwanger he??

maar ook heb ik hele moeie benen en af en toe gerommel in de buik (ongesteld?)

dat kan ik nu echt niet gebruiken.. mn zoon is as vrijdag 11 weken...

wie o wie heeft er verstand van? en wie kan mij helpen? ik wil zo graag ongesteld worden he... kan nu echt niet zwanger zijn...

liefs arianne

Hallo,

Mijn verloskunde had mijn verteld dat zodra ik was gestopt met  vloeien dat ik weer met de pil kon beginnen. En dat alleen de 1e strip niet veilig is dus na de 1e stopweek hij weer veilig is.   Ik zit nu zelf in mijn 1e stop week en ben nog aan het wachten tot ik het weer wordt. iK heb ook een beetje gevloeid toen ik weer was begonnen met de pil, vond ik ook heel raar.

groetjes Sylvia

Je menstruatie kan nu ook uitblijven omdat je zo in spanning zit of je het wel wordt....

De huisarts heeft tegen mij ook gezegd dat de eerste strip niet veilig zou zijn en daarna wel. Nu hebben wij besloten om 2 strippen af te wachte voordat we weer all the way gaan zeg maar.

Poeh maar of je zwanger kunt zijn?? ja dat kan natuurlijk altijd, maar goed meis ik weet niet wat je voelt. Je zult even moeten afwachten. Probeer wel te ontspannen des te eerder komt de menstruatie op gang!!

Succes

XX Saskia
'mv Rik 04-07-07

Hoi,

Als je netjes de pil geslikt heb, is de kans volgens mij heel klein.

Groetjes

Hoi Arianne,

De enige manier om erachter te komen of je zwanger bent is door een test te doen.
Ik zou dat gewoon doen, weet je meteen waar je aan toe bent. Is beter dan in onzekerheid zitten.
Ik hoop voor je dat het niet zo is maar niets is onmogelijk. Mijn man is ook het bewijs dat je erg snel weer zwanger kunt worden. Mijn zwager is van januari 1969 en mijn man van november 1969........
Tja, toen hadden ze nog de theorie dat je niet zwanger kon worden als je borstvoeding gaf. Niets is minder waar..................

Groetjes,
Maike
Mama van Sven, 28-7-2007

vloeien als je de pil gebruikt is meestal een doorbraakbloeding, staat in de bijsluiter.
en maar met vragen blijvenzitten en je ongerust maken werkt niet, dus doe een test, ook al staat de uitslag je misschien niet aan. een testdoen is de enige manier om duidelijk te krijgen of je wel of niet zwanger bent.

Hoi,

ik ben eigenlijk wel heel erg benieuwd hoe het nu met je gaat? Je zat zo in de rats.

Groetjes van Marloes

Terug
Bovenaan