ik ben zooooo nieuwesgierig......

Hey iedereen!

Volgende week vrijdag de 16e  is het dan zover, dan heb ik de 20 weken echo, en ik kan niet meer wachten!! Allereerst wil ik natuurlijk weten of het gezond is en goed gegroeid maar het geslacht willen we zeker weten! We hebben al een jongetje van 3 en nu ik weet het niet...

@Clautje85, we zijn allebei uitgerekend op 7 juni! Spannend!

Gaat allemaal wel snel hoor nu .....

haha zo heb ik ook weken gezeten, de tijd kon niet snel genoeg gaan.. en   nu kan de tijd niet snel genoeg gaan dat ik mag bevallen hihihihi..

beiden op 7 juni wel heel gaaf, kijken wie er eerder mag bevallen van ons.. Stiekem hoop ik op 7 juni net als met mijn dochter die is ook op de uitgerekende datum bevallen, kijken wat mijn zoon wilt gaan doen..

Groetjes Claudia

oh herkenning alom! ik ben ook zoooo nieuwsgierig! Bij mij is het zelfs nog erger: ik zou de 20 weken echo de 16e hebben, maar hij is verzet naar de 22ste, aaaarch, toen moest ik nog een week langer wachten!! nu nog 12 dagen geduld voor mij dus... Ik heb al een zoon en twee dochters, dus het maakt ons echt niet uit, maar ik wil het gewoon heel graag weten!
Ik ben trouwens nu 19 w 4 dagen, en uitgerekend op 2 juni!
sterkte met wachten allemaal!

hey allemaal

ik ben ook zo nieuwgierig ik heb al een zoon en wil nu toch wel een dochter.
maar eerst maar even weten of het gezond is.

mama van tygo ik heb ook vrijdag de 20 weken echo lekker in de ochtend kan de middag misschien als alles mee zit met de kleine (goed ligt om het te zien)een leuke pakje kopen heb er zo een zin in.

groetjes natasja

Ik ben ook echt zo neuwsgierig! Het maakt me eigenlijk helemaal niet uit wat het word (natuurlijk is gezondheid het allerbelangrijkst!) maar ik wil het gewoon weten!

Ik heb nu al een zoontje van 2 en nog een knul erbij lijkt me heel erg leuk, maar aan de andere kant... een meisje zou ook geweldig zijn! Daar kun je toch wel zulke leuke dingetjes voor kopen, en dan later als ze groot is, vind ze het natuurlijk geweldig leuk om met mij te gaan winkelen! Maar aan de andere kant.. zou een knul ook wel praktisch zijn!

En ik moet nog tot 26 januari wachten!!!!!!!!!!!!

Terug
Bovenaan