Ik ben zoooooo ongeduldig!

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Nu is mijn NOD de 18e maar ik kan echt niet wachten, ik ben zo benieuwd, het is pas de 1e ronde maar ik zou zo graag willen, ik voel ook van alles.
Hoe gaat dat bij jullie als je dan toch een paar maanden moet wachten, das toch wel echt een hele teleurstelling als je steeds weer ongi wordt?????
Of ben ik er teveel mee bezig?

Liefs mij

Hoi Bren,

Ik ben er ook veel mee bezig. Het feit dat je het besluit neemt samen om er voor te gaan, zegt dat je er klaar voor bent, alleen wanneer het raak zal mogen zijn is een tweede. Ik ben ook vreselijk ongeduldig, je moet jezelf echt lekker bezig houden, maar soms krijg je het even niet uit je hoofd.   En in deze wachtweek vind ik dat helemaal moeilijk, heb al te vroeg getest enzo, hahaha. Het is gewoon heel spannend, zeg nou zelf!! Of je er te veel mee bezig bent kan niemand zeggen, ik denk dat iemand dat zelf het beste weet, de ene keer denk ik , kom op Tam doe ff normaal, en een volgend moment fladder ik weer weg....

Heel veel succes!!

Groetjes Tamara29

Hoi naamgenoot!
Ik ben er nu ook pas weer een maandje of 3 mee bezig na een pauze te hebben gehad. Maar zoals wat jij zegt was ik er ook heeeeel veel mee bezig en voelde ik ook van alles de eerste maand. Was om de haverklap misselijk en ja dan verraad je lichaam je als je ongi wordt. Dat was voor mij wel een teleurstelling maar nu ik steeds verder de rondes inga kijk ik er wel nuchter tegen aan. Hoe moeilijk dat ook is want ik ben nu 2 dagen overtijd en dan razen er alweer 1001 ideeen door mijn hoofd heen haha!   Ach ik hoop dat het snel raak is voor je en dat je anders maar veel plezier mag beleven aan het klussen en alle bij komende spanningen!

Liefs kus Bren.

Terug
Bovenaan