ik ben zooooooo bang

hoi dames,
afgelopen maandag kreeg ik van de gyn.te horen ik dat maandag 23-5 wordt ingeleid i.v.m een te grote baby maar mijn vorige bevalling was een keizersnee en nu na het lezen van allerlei verhalen op internet is mij duidelijk hoe gevaarlijk een inleiding kan zijn na een keizersnee.nu zit ik hier met tranen in mijn ogen me af te vragen wat moet ik doen.ik wil ook heel graag weten of er vrouwen zijn die ook deze ervaring hebben gehad en hoe dat verlopen is.
trouwens ik ben dan 38,2 weken.
groetjes van een juni mam die een mei mam gaat worden.

hoi hoi

ik heb zelf geen ervaring met inleiden.
de kans is bij mij aanwezig dat het wel gaat gebeuren maar wil niet op de feiten vooruit lopen.
het is nooit zonder risico maar wat ik van mijn vk heb begrepen is dat bij een inleiding de weeen sneller en feller kunnen komen.
en omdat je niet natuurlijk aan de gang gaat kan het zijn (maar hoeft niet zo te zijn) dat je eerder kans zou maken op een keizersnee of vacuumpomp bevalling krijgt.
maar het kan ook zijn dat alles gewoon gaat zoals het zou zijn als je vanuit je zelf aan de gang gaat,
meid ik zou zeggen ik heb natuurlijk makkelijk praten maar laat je niet gek maken door het geen wat je op het internet leest

succes en dat je gauw mag genieten van de kleine

groetjes josje

Hoi junimam,

Mijn zoontje is 2 jaar geleden plotseling met een keizersnede gehaald en ben nu 29,5 wkn zwanger van nummer 2.
Ik word ingeleid omdat ik bij Kyllian een hele slachte placenta had en ze mij nu niet "overtijd" willen laten lopen en word dus met uiterlijk 39 weken gehaald.
Ik ben hier niet bang voor, de kans dat er iets mis zou gaan met het litteken is klein. Wel wordt ik niet met gel ingeleid omdat dit niet controllbaar is en infuus wel, gaat het te hard dan wordt de dosis verlaag en dat kan met gel niet.