Ik ben zooooooo zenuwachtig!

Hoi allemaal!

Ik heb vandaag mijn NOD en normaal begint het dan op woensdag met wat bruin slijm en op donderdag breekt de hel los. Nu is mijn afscheiding nog steeds wit, ook mijn gewicht is nog laag (stijgt meestal zo'n 2 kilo vlak voor ik ongesteld word)... Ik ben zo zenuwachtig! Ik heb mijn eisprong gevoeld op dag 15, dus ik zou toch echt vandaag ongesteld moeten worden. Morgen gaan we testen, als alles nog steeds weg is gebleven. Ik moet het even kwijt, er zit echt een knoop in mijn maag!

Liefs Kiki

P.s. Tijgertje, jij had toch ook je ei vandaag? Hoe is het met jou?
 
Lieve Kiki,
oeoeoeoe, spannend. Ik hoop echt dat het raak is. Ga je morgen meteen met je ochtendurine testen (schijnt het beste te zijn)?
Nou meid, ik duim voor je en laat het morgen meteen weten hoor.

SUCCES!!!!!!!

Liefs, Ank
 
Hallo Kiki

Toen ik mijn verhaaltje aan het schrijven was stond jou verhaal er bij nog niet op, vandaar mijn vraag aan je. Dus nog niets. spannend. Wat denk je? Morgen dus testen. Ik hoop voor je dat het raak is. Voordat ik morgen weg ga( mijn beste vriendin gaat namelijk morgen trouwen) kijk ik nog wel even of je ook nog iets hebt geschreven. Veel succes en ik zal aan je denken.

Liefs Janna Nienke
 
Hoi kiki,

Ook vanaf dit forum wil ik je nog heel veel succes en geluk toewensen tijdens het testen,,,maar er is nog geen feb-forum opgezet,,,ze wachten nog op moi,,,ha, ha ik hoop het nog steeds hoor en later komt el er achter aan!!

Liefs moi xxxx
 
Terug
Bovenaan