Ik ben zwanger alleen testen lopen niet mooi op.

Ik ben zwanger, alleen m’n testen lopen niet mooi op vind ik zelf. Ben nu 15 dpo. Eerste twee testen zijn met minder lang opgehouden urine, de onderste van net, hele nacht urine opgehouden.

https://ibb.co/s3bssRW
 
Zulke testen had ik ook in het begin hoor. Ze zijn duidelijk positief! Pas met 5 weken had ik een knaltest. Ik zou als ik jou was zou ik stoppen met testen. Hcg verdubbeld pas elke 2-3 dagen, dus het is logisch dat je niet zo'n (groot) verschil ziet als je elke dag test.
Voor nu: gefeliciteerd! 
 
Dankjewel! Had vorige week woensdag al een heel licht lijntje, en nu zijn we maandag en vind ik hem niet donker genoeg. Ook omdat ik bruinverlies heb en m'n klachten zoals misselijkheid worden minder enz.. tijd die op de testen staan zijn trouwens van hoelang ik m'n urine heb opgehouden haha 
 
Duidelijk positief.
En je hoeft je plas niet lang op te houden om geconcentreerde urine te hebben. Het is juist nog beter om een keer heel vroeg in de ochtend te plassen en dan bij de volgende plas pas te testen. 
Tussendoor natuurlijk niet drinken . Dan is je plas geconcentreerder dan dat je het de hele nacht op houd . 
 
Allereerst hartelijk gefeliciteerd! Ik vind ze wel mooi duidelijk hoor, bij mij waren ze lichter. Daarbij komt het feit dat hcg elke 2-3 dagen verdubbeld zoals ook hierboven beschreven. ik ben gestopt met testen en heb alleen op de dag van mijn NOD een wekenindicator gedaan, wellicht geeft je dat nog iets van rust.
Het blijft natuurlijk altijd spannend. oud bloed hoeft ook niet erg te zijn hoor en je kwaaltjes kunnen ook op en af gaan per dag. probeer je niet te druk te maken ( al is dat heel moeilijk) heel veel succes!  
 
Terug
Bovenaan