<p>dag dames, ik ben 16weken zwanger en ontzettend blij! Alleen, ben nu afgelopen weken heel erg gestrest van geworden omdat ik al een paar keer ruzie gehad met mijn vriend. In het begin van onze relatie heb ik ooit gezegd tegen hem, wanneer ik per ongeluk zwanger ben geraakt, ga ik de baby houden! En hij was toen helemaal akkoord gaat. Alleen nu hij verandert heel erg. Hij zei dat hij de baby niet wilt en niet meer verliefd op mij is. Hij zei ook dat onze relatie gaat nooit werken onlangs de baby dr is. </p><p>Wij wonen nog steeds in hetzelfde huis, maar ik merk het wel dat hij heel erg afstandelijk is. Ik probeer met hem een paar keer te praten en probleem op te lossen, maar hij wilt nog steeds niet proberen om onze relatie te gaan fixen. Hij is heel erg verandert in afgelopen 5maanden terwijl wij helemaal geen ruzie hadden. </p><p>Vorig jaar wou hij nog met mij gaan trouwen en settelen,en nu ineens wilt hij gewoon wegrennen van me leven. Ik vroeg schat? Is er iemand anders? Hij zei van niet. En hij blijft maar schuld geven aan mij omdat ik heel erg onzeker ben en hij heeft gevoel dat ik deed express om zwanger te zijn, daarom zei hij ook dat hij nooit meer op mij kan vertrouwen. </p><p>Ik zei tegen hem nog paar dagen terug, als abortus hij gelukkig maakt, dat ga ik echt doen! Ik was toen heel boos en verdrietig dat ik zomaar zoiets uit mijn mond heb gezegd! </p><p>Hij zei dat ik dat ga niet doen en mag niet doen! Dus wat wilt hij nou dan? Ik weet echt niet wat ik moet doen... ik ben super gestrest! </p><p>Ik hou nog steeds van hem maar hij wilt me niet meer. Hij wil niet eens proberen om samen naar een relatie therapeut gaat. </p><p>Heeft iemand hetzelfde ook meegemaakt? </p><p>Dames, ik wacht op jullie reacties. </p><p>Groetjes xx</p>