Ik ben zwanger en mijn vriend houd niet meer van me...

<p>dag dames, ik ben 16weken zwanger en ontzettend blij! Alleen, ben nu afgelopen weken heel erg gestrest van geworden omdat ik al een paar keer ruzie gehad met mijn vriend. In het begin van onze relatie heb ik ooit gezegd tegen hem, wanneer ik per ongeluk zwanger ben geraakt, ga ik de baby houden! En hij was toen helemaal akkoord gaat. Alleen nu hij verandert heel erg. Hij zei dat hij de baby niet wilt en niet meer verliefd op mij is. Hij zei ook dat onze relatie gaat nooit werken onlangs de baby dr is. </p><p>Wij wonen nog steeds in hetzelfde huis, maar ik merk het wel dat hij heel erg afstandelijk is. Ik probeer met hem een paar keer te praten en probleem op te lossen, maar hij wilt nog steeds niet proberen om onze relatie te gaan fixen. Hij is heel erg verandert in afgelopen 5maanden terwijl wij helemaal geen ruzie hadden. </p><p>Vorig jaar wou hij nog met mij gaan trouwen en settelen,en nu ineens wilt hij gewoon wegrennen van me leven. Ik vroeg schat? Is er iemand anders? Hij zei van niet. En hij blijft maar schuld geven aan mij omdat ik heel erg onzeker ben en hij heeft gevoel dat ik deed express om zwanger te zijn, daarom zei hij ook dat hij nooit meer op mij kan vertrouwen. </p><p>Ik zei tegen hem nog paar dagen terug, als abortus hij gelukkig maakt, dat ga ik echt doen! Ik was toen heel boos en verdrietig dat ik zomaar zoiets uit mijn mond heb gezegd! </p><p>Hij zei dat ik dat ga niet doen en mag niet doen! Dus wat wilt hij nou dan? Ik weet echt niet wat ik moet doen... ik ben super gestrest! </p><p>Ik hou nog steeds van hem maar hij wilt me niet meer. Hij wil niet eens proberen om samen naar een relatie therapeut gaat. </p><p>Heeft iemand hetzelfde ook meegemaakt? </p><p>Dames, ik wacht op jullie reacties. </p><p>Groetjes xx</p>
 
Goedemorgen, 
Wat een vervelend situatie. Maar toen je boos zei dat je abortus ga doen, wilde hij dat absoluut niet niet toch? Dat is al heel mooi dat hij dat niet wil.
En hoe oud is hij? Misschien moet hij nog aan het idee wennen dat hij vader wordt. Als hij nog best jong is kan dat nog wel een schok voor hem zijn. 
 
Goedemorgen, 
Wat een vervelend situatie. Maar toen je boos zei dat je abortus ga doen, wilde hij dat absoluut niet niet toch? Dat is al heel mooi dat hij dat niet wil.
En hoe oud is hij? Misschien moet hij nog aan het idee wennen dat hij vader wordt. Als hij nog best jong is kan dat nog wel een schok voor hem zijn. 
 
Goedemorgen, 
Wat een vervelend situatie. Maar toen je boos zei dat je abortus ga doen, wilde hij dat absoluut niet niet toch? Dat is al heel mooi dat hij dat niet wil.
En hoe oud is hij? Misschien moet hij nog aan het idee wennen dat hij vader wordt. Als hij nog best jong is kan dat nog wel een schok voor hem zijn.
 
 
Hoi, bedankt voor je snel reactie! Ja toen ik boos werd en dat ik de baby zou laten weghalen reageert hij boos terug en zei dat ik dat ga niet doen. 
Hij is net 32 geworden. Je hebt gelijk! Denk dat hij moet nog ff wennen aan de situatie dat hij de vader wordt. Alleen hij is laatste tijd heel afstandelijk alsof dat zijn vriendin niet. 
Hij heeft wel moeilijk jeugd gehad ivm de scheiding van zijn ouders. Daarom denk ik is hij altijd bang dat hij nooit een goede vader zal zijn voor onze kind. 
Xx
 
ik was echt verdrietig en gekwetst toen mijn man van 13 jaar getrouwd besloot me te verlaten voor een meisje dat veel jonger was dan ik. Mijn man is rijk en welgesteld, dus hij heeft veel damesogen op hem gericht. Hij is echter een liefhebbende en zorgzame man, maar deze specifieke jongedame kreeg hem op een speciale manier te pakken die ik niet kon uitleggen. Op een gegeven moment dacht ik erover haar van het leven te beroven omdat mijn man echt van haar hield, maar een vriend ontmoedigde me van die daad. Ik moest op zoek naar spirituele hulp van internet en toen zag ik koningin Zazi, die veel mensen verschillende getuigenissen gaven van zijn goede werken en herstel van het huwelijk. Ik nam haar e-mail queenzazi1000@gmail.com uit een van de getuigenissen en nam contact met haar op. ik vertelde haar mijn problemen en ze gaf me instructies om te volgen. binnen 7 dagen verbrak mijn man alle communicatiemiddelen met die boze dame en smeekte om mijn vergeving. Ik bedank koningin Zazi hartelijk, ik hoop dat je deze getuigenis te zien krijgt, want ik heb beloofd een getuigenis te delen als je me helpt. je kunt ook contact met haar opnemen via WhatsApp: +2349125496538
 
Terug
Bovenaan