Ik ben zwanger van een tweede en voel misslijk bah

Hallo Allemaal ik zal me even voorstellen ik ben 21 jaar en heb een zoontje van bijna 1 jaar en nu ben ik zwanger van een tweede wat helemaal geweldig is. Ik was bij de eerste echt doodziek de hele dag overgeven en heel erg moe, en nu bij deze ben ik ook misslijk vooral in de ochtend en in de avond is het bij de tweede altijd minder ik hoop het wel

ik ben nu 8+3 dagen zwanger en mijn zoontje is van 27-07-2007

Hoi !
Fijn he die misselijkheid. Ik heb het ook voor de tweede keer en zit alweer bijna 3 weken in de ziektewet met medicatie, die vaak niets doet. Ik hoop voor je dat het snel overgaat. Bij mij heeft het bij de vorige tot 18 weken geduurd en ik ben bang bij deze weer !

Birgit

Hier nog een! Het begint bij mij 's ochtends al, zodra ik opsta. Meestal drink ik snel wat water. Als ik dan moet overgeven, sta ik geen gal op te hoesten. Daarna ga ik rustig ontbijten, wat crackers of iets anders wat niet zo zwaar is. Maar de laatste dagen komt mijn ontbijt er eigenlijk ook weer uit. Bij mij scheelt het als ik om de 2 uur iets kleins eet. Zodra ik niet of te laat eet, word ik misselijk. Verder helpen droge crackertjes en cola bij mij heel goed. Bij mijn eerste zwangerschap heb ik tot 20 weken iedere ochtend gekotst en ik ben bang dat het nu ook weer zo gaat. Vreemd genoeg ben ik er niet van afgevallen!

hoi,wat vervelend voor je,ik ben nu bijna tien week zwanger van de tweede en had bij mijn eerste ook nergens last van bij deze ben ik echt zo beroerd geweest ik moest eerst tien minuten op bed blijven liggen twee crackers opeten en dan ging het redelijk,het begint nu wat af te nemen.wat ik wel grappig vind is dat mijn eerste zoon ook op 27-07-05 is geboren dus we hebben zo een feestje ik wens je veel sterkte met je misselijkheid en veel plezier zondag groetjes patries  

Hoi meiden!

Ha fijn jullie opbeurende berichtjes . Ik ben nu ruim 10 weken en al weken ziek, zwak en misselijk. Met het positieve  idee: het zal wel afnemen na de 12e week. Dus ben ik voor mezelf aan het aftellen.
Maar als ik jullie berichten dan lees... kan die misselijkheid nog wel ff aanhouden dus... Zijn jullie dan ook nog steeds zo beroerd en moe of nu toch wel wat energieker?
Groetjes Tetsia!

Ik ben vandaag 8 weken en 1 dag zwanger. In tegenstelling tot mijn eerste zwangerschap ben ik nu al vanaf week 4 misselijk. Ik moet zeggen dat het de laatste dagen wel beter gaat. Bij mij ligt het er heel erg aan wat ik overdag doe. Als ik me overdag rustig houd en op tijd naar bed ga, valt het de volgende dag wel mee. Heb ik een drukke dag achter de rug, dan moet ik daar de volgende dag de tol voor betalen. Verder ben ik nog steeds heel moe. Als zoonlief 's middags een dutje doet, ga ik met hem mee. Enige nadeel is dan wel dat ik, wanneer ik wakker word, weer kotsmisselijk ben (zelfde als 's ochtends). Verder tel ik ook de dagen af tot ik 12 weken ben, hopelijk is het dan een stuk minder en voel ik me energieker dan ooit!

tijdens de eerste zwangerschap was ik ook misselijk, erger dan nu!
toen moest ik kokhalzen als ik vlees rook.

nu ben ik weer de hele dag door misselijk, maar gelukkig niet kokhalzen!
tis wel erger als ik iets uit de koelkast moet pakken...dus sommige luchtjes.

ik ben pas 8.5 week zwanger...dus het is nog even volhouden!

Terug
Bovenaan