ik ben zwanger!!!!!!!!!!!!!!!

Vanochtend een test gedaan en kan het niet geloven. Ik ben zwanger!!!!!!!!!!!! Ruim twee maanden geleden een miskraam gehad, dit was de weer de 1e ronde, en al zwanger!!! Gewoon niet te geloven, ben zo blij, maar tegelijkertijd voel ik de angst ook weer een beetje i.v.m. mijn vorige miskraam. Ga 7 mei trouwen, ben blij dat ik dan ook zwanger ben.

Ik wens en hoop dat jullie ook allemaal snel zwanger zullen zijn. Jullie zijn een steun en toeverlaat voor mijn geweest.

Groetjes,

Leeuwtje

gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan. Ik weet hoe het is om zwanger te zijn na een miskraam. Ik ben ook heel onzeker maar ook heel blij. Wat fijn dat je zwanger bent tijdens je bruiloft. Geniet er maar lekker van
groetjes Bianca H

Hoi Leeuwtje,

Fantastisch !! Ik ben ontzettend blij voor jullie dat het zo snel na je miskraam weer gelukt is. Ik ga heel hard voor je duimen dat het nu wel goed gaat, maar ik heb er vertrouwen in. Het geeft mij ook weer moed, hopenlijk is het voor ons ook weer snel weggelegd om zwanger te worden. Wij zijn afgelopen vrijdag getrouwd, helaas niet met z'n drietjes zoals we gehoopt hadden. Maar ik ga je snel volgen hoor !

Liefs,
Luna

Hoi Leeuwtje,

VAN HARTE GEFELICITEERD ZEG. En nu toch maar genieten meid. Maar ik begrijp je heel goed. Heb dat nu ook.
Houd je ons op de hoogte hierzo ???

En een hele fijne,mooie bruiloft toe gewenst.

Veel liefs van mij.

He Leeuwtje,

Wat fantastisch dat je weer zo snel zwanger bent geworden, van harte gefeliciteerd!!!!

En inderdaad wat leuk dat jullie gaan trouwen, maak er een hele mooie dag van,

Liefs, Mick

Terug
Bovenaan