Ik ben ZWANGER!!!!!

A

Anoniem

Guest
Ben hier een hele tijd niet meer geweest. Ik durfde niet meer, was iedere keer dat ik ongi werd zo teleurgesteld.

Maar nu ben ik er weer......

Gister had ik mijn NOD, maar geen ongi te bekennen. Vandaag ook niet maar wou eigenlijk pas morgen testen, maar......

Ik kon me net niet meer inhouden en heb dus getest met de clearbleu en jahoor binnen een minuut stond er al een dikke vette PLUS. Ik ben dus ZWANGER!!! Ik kan het nog niet geloven hoor, maar ben zoooooooo blij. Na 5 maanden proberen dan toch ZWANGER!!!!

Groetjes Marjolein

Hi Marjolein,

Gefeliciteerd meid!!!
Ga er goed van genieten he!!!

Liefs Flower

Van harte gefeliciteerd en heel veel geluk!
Had je al last van zwangers schaps verschijnselen of verschijnselen dat je ongesteld moest worden?
Liefs van Marie

Dank jullie wel........

Ik had enorm last van mijn borsten al een week voor mijn NOD. Ook kreeg ik een halve week voor mijn NOD ongi krampjes die 2 dagen voor mijn NOD eigenlijk weer weg waren. Nu voel ik af en toe een steekje/krampje. Ik ben ook snel moe en slaap slecht.

Verder voel ik me prima!!

Groetjes Marjolein

hoi naamgenootje,
gefeliciteerd zeg met je zwangerschap zeg wat gaaf. geniet er maar lekker van.blijf je hier of ga je naar een andere site. groetjes marjolein 23

geweldig van harte zeg met dit wonder in je buik. het is zo mooi en leuk, geniet er van het is een geweldige tijd.

liefs een mama

Gefeliciteerd joh! Ga er lekker van genieten! Hoe voelt dat nou zo'n wondertje in je buik! Echt super zeker! Of ben je misselijk! Ik hoop het niet voor je! xxx

Terug
Bovenaan