IK BEN ZWANGER!!!!!!

A

Anoniem

Guest
 Hallo Allemaal,

Misschien hebben sommige van jullie het wel gelezen dat ik over tijd was en afgelopen Maandag mn NOD had moeten hebben.....heb vandaag een test gedaan en binnen een minuut bleek dat ik zwanger ben!!!!JOEPIE!!!! Ik ben zo blij dat ik het wel van de daken kan schreeuwen!!! Zo snel (ronde 2) daar heb ik écht geluk mee!!!                 Ik weet niet of het zo is, maar ik droeg wel een maansteen en heb er een goed gevoel bij dusse......misschien heeft het geholpen!!!

Ik wens jullie allemaal heel veel geluk toe en stuur wat goede vruchtbare wensen  jullie kant op!!!! Ik hou jullie op de hoogte van alles en ga nu ook ff kijken bij het November forum!!!!

Good luck!!!  Knuf BB

Hoi BB

Jeeeeeeeppppiiieeeeeeee
Van harte gefeliciteerd!!!!!!

Ik wist dat je overtijd was en vandaag een test ging doen. Dus ik was al in spanning aan het wachten. Ik vind het trouwens wel knap dat je zo lang hebt kunnen wachten met testen

Heel veel geluk
Groetjes Doortje

Hi BB,

Van harte

Het doet me goed om te lezen dat het bij iemand redelijk snel raak is.
Ik ga nu vol goede moed de derde ronde in!
Nogmaals van harte gefeliciteerd............ ik zal af en toe een kijkje nemen op het novenmberforum om te kijken hoe het met jullie gaat!

Groetjes

Suus

Ik denk dat ik het niet durfde om eerder te testen....was bang dat het negatief zou zijn!!!
Was niet zo!!!!

X BB

van harte gefeliciteerd!!
Het zal een hele leuke en spannende tijd worden voor jullie...
Heel veel plezier, en geniet er maar lekker van!

Wauw!! gefeliciteerd hoor...strooi wat zwangerschapsvirus rond en geniet van de maanden die nog komen gaan!!

Van harte gefeleciteerd!! Leuk voor je dat het zo snel gelukt is. Groetjes,
Sandra

Gefeliciteerd, hardstikke gaaf! Een mooie tijd toegewenst.

groetjes, Berrie

Terug
Bovenaan