Ik ben zwanger!!

<p>Hallo allemaal,</p><p>Ik. Ben. Zwanger!!</p><p>Super leuk natuurlijk alleen heb ik zelf mijn vraagtekens erbij voor hoelang etc. Ik ben namelijk voor het laatst op 26 feb tot 2 maart ongesteld geweest. Daarna werd ik een week eerder hevig ongesteld wat niet klopte. Ik had het gevoel dat ik een soort van weeën had en uiteindelijk bleek het dus een “vroege miskraam” te zijn volgens de huisarts. Dit was op 22 maart en het heeft 3 dagen geduurd. Ik zou dus 2-3 weken zwanger zijn geweest maar is het dus afgebroken en werd ik (te vroeg) ongesteld. We waren nog niet echt bezig voor een tweede en mijn man en ik zijn toen zo geschrokken dat we hebben besloten om er voor te gaan. </p><p> </p><p>Nu moest ik afgelopen vrijdag ongesteld worden wat ik dus niet werd. Vandaag test gedaan en ik ben zwanger. Volgens de coolblue 4-5 weken. </p><p> </p><p>Maar moet ik dan rekenen vanaf mn miskraam voor de uitgerekende datum of vanaf mn vorige ongesteldheid?</p>

Aller eerst gefeliciteerd met je positieve test! Super leuk! 
Je moet de eerste dag van het miskraam tellen als de eerste dag van een nieuwe cyclus, dus vanaf 22 maart tellen.

Dankjewel! Ik heb gekeken en ik ben 27 december uitgerekend. Kan dus een kerstkindje worden hahaha. 

Terug
Bovenaan