IK BEN ZWANGER!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Ik ben zwanger!!!

Ik kan het (nog) geloven!
Mijn NOD was afgelopen zaterdag, ik had er opgerekend dat ik gewoon zaterdag ongesteld zou worden. We zijn druk bezig met verhuizen en ik had zoiets van: als we verhuisd zijn gaan we wel weer voor.
Dinsdag was ik nog steeds niet ongesteld en mn man zei dat ik anders een test moest doen, maar ik dacht ik word deze week vast ongesteld. Ik had nergens last van, alleen dat ik heel veel moet moest plassen.
Gister toch maar een test gedaan van Predictor en een duidelijke stip in het vakje!!!!!
Ik deed de test in ons nieuwe huis dus dat was erg leuk en een spannend moment.

Ik heb altijd gezegd dat het me te gek lijkt als we met zn "3en" het huis gaan betrekken en dat gebeurd dus nu ook, volgende week gaan we echt verhuizen.

Ik hoop voor jullie allemaal dat ik een vrius bij me draag wat erg besmettelijk is.

groetjes Pep

Hoi Hoi Pep,

wat leuk zeg ook jij gaat mee naar het januari forum, van harte gefeliciteerd hoor en geniet er lekker van , ik spreek je vast nog wel of het januari forum als dat er OOIT komt.

Dikke kus van Leonie

WAUW, van harte gefeliciteerd Pep!!!

En wat betreft dat januari forum, 2005 wordt niet gebruikt, dan pikken we die toch lekker in???

Ik heb erge leuke borsten gekregen moet ik zeggen, ging van de week al met een  A naar de hunkemoller en kwam met een C ervandaan. Ik nog, ach ja, gestopt met roken he, hihi. Ze zijn gevoelig id, maar niet onwijs pijnlijk. En ik heb een opgeblazen gevoel van tot onder mijn borsten tot en met de buik, af en toe steekjes, dan weer een krampje, maar mijn voornaamste en allereerste zwangerschapskwaal  is dikke ogen, echt waar! En ik ben al moeier, savonds is het inene van plop (dikke ogen), en meer gapen, wat stom he dat dat zo verschilt per persoon, haha

Nou gezellig naar het januari-forum (van 2005???)

Groetjes Tamara

hoi pep

gefeliciteerd joh met je zwangerschap.

en tamara ik las jouw kwaaltjes wat je nu hebt en ik moet zeggen dat ik daar nu ook erg last van heb ik weet alleen nog niet of ik wel zwanger ben ik moet 17 mei heel misschien weer ongi worden. maar dit gevoel in mijn buik wat ik nu heb heb ik nog niet eerder gehad dus ik blijf  hopen en wachten op me NOD

groetjes dees

he pep,
onwijs gaaf van harte gefeliciteerd.
geniet maar lekker an je zwangerschap.
pally

Oh geweldig!!!!! Van harte gefeliciteerd en geniet er intens van! Vooral ook zo mooi dat jullie vanaf volgende week met z'n 3-tjes in jullie nieuwe huis gaan wonen! Een mooier begin kan ik me niet voorstellen!
Ik hoop dat ik dat volgende maand ook kan zeggen"met z'n 3-tjes in ons nieuwe huis"(ik ga namelijk volgende maand verhuizen en volgens mij heb ik vandaag mijn eisprong, dus......dat wordt goed klussen vanavond!
Genoeg over mezelf...heeeeel veeeeel geluk toegewenst!!!

Groetjes,
Famke

Gefeliciteerd! Nu kunnen jullie met zijn drietjes gaan genieten van jullie nieuwe huis! Moet je gelijk weer aan het behangen, verven, etc.
Fijne zwangerschap!

Groetjes, Kat

Terug
Bovenaan