IK BEN ZWANGER!!!!!

A

Anoniem

Guest
zoals de titel al zegt: ik ben zwanger!!
Gisteren was mijn NOD en ik heb gisteren rond 17.30 uur getest en er kwam meteen een streepje.
kon het niet geloven, dus nog maar een test gedaan.maar weer een streepje.
Het is echt waar!!

kan het nog steeds niet bevatten maar ben helemaal gelukkig.

Ik hoop dat jullie ook allemaal binnenkort heel goed nieuws hebben.
ik blijf meelezen.

Een Kaatje1, in "ons" gesprekje had ik ook al gereageerd.

veel liefs,
Mejon, 24 jaar (zwanger in ronde 5, 1ste kindje)

nou die banner die ik eronder heb staan klopt dus echt niet. er is wat mis gegaan.

hallo

van harte gefeliciteerd   ik had gisteren een test gedaan en blijk ook zwanger ik ben heel blij aan de ene kant alleen de andere kant niet want als ik het kindje hou dan heeft het kindje geen vader dus ik ben nog hard aan het denken

maar veel geluk nog

groetjes liesje

Heel hartelijk gefeliciteerd, het is je gegunt
het is trouwens iedereen gegunt hahah
geniet er maar lekker van!

Gefeliciteerd!!!!!!!!! Super zeg..en de 1e dag overtijd al posi, heerlijk voor je!! Veel geluk..

Ik las btw (bij ander ow)  dat je wel wat klachtjes had...mag ik weten welken. Heb namelijk ook al 1,5 wk klachtjes en dan kan ik ff vergelijken..Ik moet nog paar daagjes wachten tot mn NOD, maar dan kan ik zien of ik uberhaupt hoop kan houden! ;)

XX

Hallo

Allereerst van harte! Ik wens je een fijne zwangerschap toe!
En Liesje, jij ook van harte! Aub bezint eer ge begint! Een abortus kan je nooit terugdraaien, en je kindje kan ook gelukkig worden zonder vader...succes met je beslissing! Ik heb laatst een essay geschreven over abortus, en kwam toen deze page tegen:

www.marypages.com/abortus.htm

Hier kun je lezen hoe een abortus gaat. Ik was al tegen, maar na dit verhaal kreeg ik echt de tranen in de ogen.

Aan MellaBella. wat klachten betreft: toen ik zwanger was van mn eerste (nu bijna 2) had ik rond m'n NOD vooral van die vage klachten, die verdacht veel op ongesteldheidsklachten leken. Je weet dus echt niet waar je aan toe bent, heel vervelend...Succes, ik hoop voor je dat je zwanger bent.

Ikzelf heb m'n nod 9 mei, en kán zwanger zijn. We zijn niet bezig om zwanger te worden, maar hebben laatst ongepland het lot een handje geholpen. Nu maar zien. Is het niet zo, gaan we pas na de zomer weer proberen...

Groetjes Ditte

Hoi Mejon!

Gefeliciteerd meid! Echt geweldig voor je! Geniet ervan.

Groetjes, Tessje.

Hallo Mejon,

ik ben zo superblij voor jou!!!!!!!!!! Dikke dikke proficiat meid!!!!

Nu gaat er veel door je heen hé...weet het nog perfect van toen ik zwanger was en het net ontdekt had.

Hier nog steeds geen ongi te bekennen en ik begin dus zo veel hoop te krijgen en ben tegelijkertijd zo bang dat ik zo dadelijk ongi ga worden... Tot gisteren heb ik echt menstruatieachtige klachten gehad. Vandaag voel ik mij redelijk normaal enkel dat ik nog steeds pijnlijke borsten heb wat ik anders nooit heb als ik ongi moet worden...
Ik ga toch nog op mijn tanden bijten en pas morgenvroeg testen. Ik hou je zeker op de hoogte!

Voor wanneer ben je uitgerekend? Begin januari vermoed ik? Hopelijk kunnen we samen verder gaan...ik hoef niet echt die sangria in Mallorca hoor...;-)

Liefs Kaatje x (1 dagje overtijd)

Terug
Bovenaan