Ik ben zwanger?

Ik ben 16 jaar en ik ben verkracht maar we kwamen pas met week 29 er achter dat ik zwanger blijk te zijn dus dat was echt schrikken dus weg laten halen ging niet meer maar nu ben ik 34 weken en ik kijk er toch heel erg naar uit mensen bij wie het nog meer is gebeurd?❤️

Jeetje wat moet dat een schok zijn! Wat verschrikkelijk dat jou dit is overkomen.. zoiets mag nooit gebeuren! Heb je begeleiding, iemand om mee te praten? Ik denk dat dat heel belangrijk is. Iemand die jouw belangen bewaakt en jou kan begeleiden. Wellicht van de pop poli in het ziekenhuis. 
Knap van je dat je dit kindje 'los' kan koppelen aan wat je overkomen, en er zelf een beetje naar uit kan kijken. Bedenk dat het kindje 50% jouw genen draagt en niets heeft gedaan en nog niet gevormd is. 
Nogmaals, ik adviseer je echt hulp te zoeken. Je hebt een heftig trauma meegemaakt en wordt tienermoeder. Er zijn verschillende instanties die je bij kunnen staan. 
Veel sterkte en liefde gewend!??

Echt super bedankt dat u me steunt en ik zit ook in het ziekenhuis bij de pop poli dus alles gaat echt goed komen ik kijk er nu wel heel erg naar uit mijn lieve kleine prinsesje ze kan er niks aan doen dus ik ga heel erg goed voor der zorgen en van haar houden❤️??

Hoi ik was 16 toen ik beviel van mijn oudste dochter en het is erg zwaar ik hop dat je veel steun krijgt van familie het zal je leven totaal over hoop gooien maar super dat je er zo positief in staat je kleintje is je alles en vooral niet aan trekken wat onbekende zeggen of zelf negatieve reacties van bekende je bent sterk jij word de allerbeste mama voor je kindje en alle mensen die je in de maanden na de bevalling lings laten liggen of nu al doen die zijn het niet waard om je tijd en energie in te steken doe wat het beste is voor je kleine en jou dan komt het allemaal wel goed heel veel sterkte

Ahhw echt super erg bedankt voor je steun en ik ga echt super goed zorgen voor mijn kleine meisje ik zal der echt nooit pijn doen en ik ga me ook zeker niks van andere mensen aan trekken die raar tegen me doen heel erg bedankt?

Terug
Bovenaan