ik ben zwanger!!

Hoi lieve meiden,

Ik weet sinds woensdag dat ik zwanger ben...en het is nog heel onwerkelijk allemaal....Bij de 3e kuur clomid (100 mg) was het raak...ik dacht vorige week nog dat ik ongi was geworden, omdat ik wat bloedverlies had en daarna bruine afscheiding...had er al flink de balen over in...maar mijn temp bleef hoog, dus woensdag een positieve test!! Helemaal blij natuurlijk....maar ook best wel eng allemaal...heb bijna geen klachten...af en toe enorme honger en dat is het wel zo'n beetje,,maar het is dan ook nog erg pril allemaal...

22 juli was mijn laatste ongi, maar aangezien ik op dag 21 pas een eisprong had (aan mijn temp te zien) ben ik nu 4 weken en uitgerekend op 4 mei...spannend hoor!!

Herkennen jullie het dat je in het begin (bijna) niks voelt en dat je steeds ff op de test moet kijken wil je het geloven?

Iedereen een hele fije zwangerschap!

Liefs, moi xxxx
 
ha moi,

Gefeliciteerd met je zwangerschap.
Bij mij kwamen de eerste klachten ongeveer na een week of 6.

In het begin zit je echt te hopen op klachten maar als het zover is ben je ook wel weer blij als ze weg zijn want ik ben echt tot de 14 week ziek geweest.
hahahahaha

succes met alles

groetjes tamara 20 wk
 
Gefeliciteerd meid!

Ben jij moi van het zwanger worden forum? Kwam ik tot juni wel eens onder E of *.

Ik heb denk ik ook wel 100x op de teste gekeken. Zelfs na een paar weken deed ik dit nog. Echt super!

Heb helemaal nergens last van gehad tot nu toe wat het nog minder te bevatten maakt. Kreeg op een gegeven moment wel een soort menstruatiekrampen waarvan ik behoorlijk schrok, maar dan is je baarmoeder aan het groeien. Niks aan de hand dus.

Geniet er van, want het is zo voorbij.
 
Gefeliciteerd met je zwangerschap.

Ik herken het zeker ik heb/had tot gister helemaal nergens last van. Gisteravond heb ik voor het eerst moeten spugen omdat ik zo misselijk was en ik ben nu bijna 12 weken in verwachting.
Het kan dus heel goed hoor dat je nergens last van hebt.

Succes en doe rustig aan.
 
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet ervan!

Ik had al vier dagen voor mijn NOD een licht positieve test. En ja, ik kon het ook nie geloven. Een paar dagen later deed ik em weer en jawel hoor een vette blauwe streep, pas toen drong het tot mij door. Inmiddels ben ik 28 weken zwanger en begin zo langzamerhand af te tellen.

Groetjes, Patries!
 
Wees niet bang, ook ik heb daar last van, alleen is het nu niet meer de test, maar de echo foto, zo wordt het toch elke keer een beetje meer werkelijkheid en ga je aan het idee wennen!!!
Vind het echt helemaal super voor je!!!!

Groetjes Nien
 
Terug
Bovenaan