Hoi Corina...
ooo wat een verhaal.
En dan schrijf ik dat ik pas met 20 wk zou kunnen genieten.Dat wil dus ook niets zeggen.
Bij mijn vorige zwangerschap zei ik altijd dat ik ook pas kan genieten als ik een gezond beebje in mijn handen.Toen zei ook iedereen van..OO maak je niet zo druk.Jaja,ik realiseer me wel hoe bijzonder het eigenlijk is om een gezond kindje op de wereld te zetten.Voor vele lijkt dat zo vanzelfsprekend.
Misschien maak ik me ook teveel zorgen,maar zo ben ik nu eenmaal.Kan me echt enorm druk maken of alles wel goed gaat.
En nu dit gebeurd is maakt het alles nog eens zo erg.Zal er als een berg tegenop zien bij een volgende zwangerschap.Maar wil het ook zo graag.Heel dubbel allemaal.
Ik snap heel goed dat ook al heb je 3 kindjes dit niet minder pijn zal doen.Dat is vaak wel een reactie van mensen om je heen.Ik hoop dat je het een plekje hebt kunnen geven en toch iets kan genieten van je zwangerschap.Zwanger worden is op zich al heel bijzonder.
Maar kan me voorstellen dat je zou wensen dat je al een aantal maanden verder was.
Knuffel Alice