ik ben zwanger

hoi meiden

ik ben weer zwanger het is allemaal heel dubbel ik vind het leuk dat ik zwanger ben
maar ik vind het ook doodeng ik probeer positief te denken maar het blijft moeilijk

groetjes Corina

Hoi Corina..

van harte gefeliciteerd!!!

Maar kan me je gevoel maar al te goed voorstellen.Ik heb vorige week dinsdag een curretage gehad.Ik was met 10 wk voor de 1e echo en ze zagen dat het hartje er met 8wk mee gestopt was.

Heeft erg veel verdriet gedaan.We hebben al een zoontje van 2,5 maar dat maakt de pijn niet minder.

Het was de 1e missed abortion en hoop dit ook nooit meer mee te maken.

Ik heb nu ook zoiets van...ben superblij als ik vlug weer zwanger wordt maar ik vind het ook echt verschrikkelijk eng.Dat is niet te beschrijven.Denk dat ik ook pas na 20 wk een beetje rust zou gaan krijgen.

Dus ik begrijp je echt.

Is het lang geleden dat je een miskraam hebt gehad en heeft het lang geduurd voordat je weer ongi werd??
Wanneer kwam je erachter dat je weer zwanger bent en is dit jullie 1e of 2e kindje??

Ik hoop van harte dat alles goed mag gaan!!

Groetjes Alice

hoi alice

bedankt voor je reactie

ik ben in juni bevallen van Mathijs* ik was toen 22 weken zwanger ik kwam er bij de 20 weken echo erachter dat hij was overleden
gelukkig heb ik al drie gezonde kinderen wilco is bijna 5 Danique is 3 en noa is 1.5
het neemt alleen de pijn van het verlies van Mathijs* niet weg ik denk niet dat dat ooit nog weg gaat
groetjes Corina

Hoi Corina...

ooo wat een verhaal.

En dan schrijf ik dat ik pas met 20 wk zou kunnen genieten.Dat wil dus ook niets zeggen.

Bij mijn vorige zwangerschap zei ik altijd dat ik ook pas kan genieten als ik een gezond beebje in mijn handen.Toen zei ook iedereen van..OO maak je niet zo druk.Jaja,ik realiseer me wel hoe bijzonder het eigenlijk is om een gezond kindje op de wereld te zetten.Voor vele lijkt dat zo vanzelfsprekend.

Misschien maak ik me ook teveel zorgen,maar zo ben ik nu eenmaal.Kan me echt enorm druk maken of alles wel goed gaat.

En nu dit gebeurd is maakt het alles nog eens zo erg.Zal er als een berg tegenop zien bij een volgende zwangerschap.Maar wil het ook zo graag.Heel dubbel allemaal.

Ik snap heel goed dat ook al heb je 3 kindjes dit niet minder pijn zal doen.Dat is vaak wel een reactie van mensen om je heen.Ik hoop dat je het een plekje hebt kunnen geven en toch iets kan genieten van je zwangerschap.Zwanger worden is op zich al heel bijzonder.

Maar kan me voorstellen dat je zou wensen dat je al een aantal maanden verder was.

Knuffel Alice

Hoi Corina,

Gefeliciteerd met je zwangerschap meid! Kan me voorstellen dat het erg moeilijk is voor jullie om te genieten van de zwangerschap na hetgeen jullie met Mathijs* hebben meegemaakt. Toch hoop ik dat jullie erin kunnen blijven geloven en er toch een beetje van kunnen genieten. Het is zo zonde om alleen maar in spanning te zitten. We duimen in ieder geval voor jullie dat dit keer alles goed mag blijven gaan en dat jullie over een maand of 8 een gezond kindje in jullie armen mogen houden.

liefs,
Dion

(na 3 mk nu 9w2d zwanger van ons 1e wondertje)

Terug
Bovenaan