Ik ben ZWANGER!!

He lezers
Ik ben net terug van vakantie... en mijn ongi bleef uit.
Gisteren hadden we voor de zekerheid een test gehaald bij de supermarkt. Ik voelde me niet zo lekker, alsof ik enorm ongesteld was maar toch ook weer anders. Raar gevoel in mijn onderbuik!
Wij konden het niet geloven! We waren al 14 maanden bezig en zouden de molen in gaan.
Ik (en mijn man)konden niet tot maandag wachten dus op naar tankstation en nog een test gehaald.
En die test was overduidelijk!!
Er gaat dan echt vanalles door je heen!

Heel veel vragen.. dus ben erg blij met deze forum. Dan kan ik ervaringen met jullie delen.
Ik ben (opgezocht op internet) 10 april 2010 uitgerekend.

Tot forums!

hai mieka

van harte gefeliciteerd meid met je zwangerschap
super dat het na 14maanden eindelijk gelukt is

en dus rustig aan meid
laat je mannetje maar de zware dingen doen en tillen hihihi

geniet er lekker van meid

groetjes melissa

Hoi Mieka,

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
Is dit jullie eerste?

Wij zijn ook enige tijd bezig geweest. Bij de eerste duurde het 3 jaar zonder molen. En bij de 2de(wat ik nog maar slecht kan geloven, na jan een MK gehad te hebben) ook weer 15 maanden.
Maar heb er genoeg van om er zo mee bezig te blijven op naar die 12 weken.....weg onzekerheden hahahahaha

Ik moet nog even de dinsdag voor dat we donderdag op vakantie gaan een nekplooi meting laten doen.
En als alles goed is dan pas kan ik heerlijk genieten........

Ik wens jullie ook een zeer prettige zwangerschap toe.

Groetjes Mama van Senna

hoi hoi,
gefeliciteerd! Wat geweldig dat jullie nu zonder het hele medische circuit zwanger zijn! Geniet er maar lekker van en inderdaad laat je lekker verwennen.

groetjes

Terug
Bovenaan