Ik ben zwanger.

Hallo allemaal .
Ik ben een trotse moeder van 28 jaar. Ik heb al 2 dochter van net 5 en 3,5 jaar. Wij wilden al heel lang een derde, maar na anderhalf jaar was het nog niet gelukt. Ik bleek geen eisprong meer te hebben. Mijn andere kinderen zijn gewoon spontaan ontstaan dus dat vond ik wel raar. Maar nu heb ik 1 maand clomid geslikt en hebik vanochtend een positiefe test gedaan bij onze huisarts. Ik ben nu 4 weken en 4 dagen, dus het is nog heel pril, maar zo voel ik het niet. Ik heb zere borsten en ben behoorlijk moe. Ook heb ik veel last van lage rugpijn. Heeft iemand van jullie dat ook. Ik ben uitegrekend op 11-11-2011.
Onze oudste dochter is met 38 weken geboren en woog 2050 gram. En onze jongste dochter met 34 en woog 1500 gram. Vanaf 28 weken begon bij ons de ellende dus ik denk niet dat ik deze zwangerschap helemaal uitloop. Ze hebben nooit een oorzaak kunnen vinden, maar ik denk dat het wel eerder wordt. Ik krijg op 28 maart mijn eerste echo. En dat duurt nog zooo lang. Die onzekerheid vind ik nog het ergste.
Jullie ook allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap en ik hoop dat jullie ondanks sommige kwaaltjes er van kunnen genieten. dat probeer ik ook.

Groetejs Mamawil

heej welkom bij de club...;) gefeliciteerd met je zwangerschap, ik ben op 1-11-11 uitgerekend, heb 1 dochter van maart 2010 dus bijna 1. Bij haar was ik 15 dagen over tijd...het tegenovergestelde van jou dus..!!
En wat betreft de kwaaltjes..ik heb vooral heel erg last van misselijkheid, en moeheid, die lage rugpijn herken ik wel...vooral in mijn vorige zwangerschap...maar wie weet komt dat nu ook nog!!
Morge ben ik 6 weken...erg spannend!!

Groetjes Liesbaby

Hoi welkom!

Ik ben op 13-11 uitgerekend. Mijn 1e (Tim) kwam met 33 weken en woog 1.600 gram. Zwangerschapsvergiftiging. Maar ik hoop dat de kleine ditmaal wat langer blijft zitten! Mijn droom:
ZELF DE BABY AAN DE KRAAMVISITE LATEN ZIEN!!
Aangezien mijn zoontje een tijd in de couveuze e.d. heeft gelegen, heb ik zelf niemand mijn wondertje kunnen laten zien. En dat zou ik zo graag willen!

Verder duim ik alleen maar dat de kleine nu eens lekker blijft zitten in mijn buik.

Veel succes verder!!

Hai Mamawil,

Gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom. Ik ben uitgerekend op 5 november van mijn eerste en de eerste echo is 31 maart. Ontzettend spannend allemaal. Laat het grote aftellen tot eind maart maar beginnen! ;-)

Geniet van je zwangerschap.

Groetjes,
Melian

He Mamawil,
11-11-11 is wel een bijzondere datum! Ik ben zelf op 07-11-11 uitgerekend, maar we gaan voor jouw datum ;-). Voel me verder prima. Hier en daar een keer misselijk, 's avonds lig ik om 21u al te slapen. Maar verder ben ik (vind ik zelf dan) het zonnetje in huis! Genieten geblazen dus. Maar ook hoop onzekerheid hoor, gaat het allemaal goed blijven zitten, is het gezond etc. We gaan maar van het beste uit.

Proficiat in ieder geval en tot op dit forum!

Gr Suzanne

Hai Mamawil,

Gefeliciteerd met je zwangerschap! En de datum is helemaal goed, ik ben ook op 11-11 geboren :) De rest van de dames: ook gefeliciteerd!

Gisteren heb ik een zwangerschapstest gedaan en HOERA! Ik ben zwanger! Echt super leuk, maar ook best eng en onzeker. Dit is de eerste, ik hoop zo dat alles goed gaat! Erg leuk om het er over te kunnen hebben, vind het best moeilijk om het aan niemand te vertellen.. Wanneer vertellen jullie het aan familie/vrienden?

Groetjes Marije

Terug
Bovenaan