Ik ben zwanger!!!!!

Na 3,5 jaar, 6x IUI en 2x IVF is het eindelijk gelukt!
Gisteren en vandaag een positieve zwangerschapstest en zojuist de uitslag van de bloedtest; "Gefeliciteerd!!!" Kan alleen maar huilen van geluk, zo ontzettend fijn!!

Over drie weken de eerste echo, kunnen ze dan al wat zien?? Pfff, wat spannend allemaal :))

xx Anna

 
Als eerste van harte gefeliciteerd!! Het ligt eraan hoever je bent over 3 weken met 6 weken kunnen ze het hartje al zien kloppen. Als het eerder dan 6 weken is zien ze meestal wel al een dooierzak dus ze kunnen zeker al wat zien!! Heel veel succes en ik hoop dat je over 3 weken een goede echo mag hebben ?
 
wat super voor jullie dat het eindelijk gelukt is, hoop voor jullie dat je een heel voorspoedige zwangerschap zult hebben. geniet van jullie roze wolk
 
hey star....


EINDELIJK!!!!! wat een goed nieuws meis.. heerlijk om te lezen dat jij je ook eindelijk bij ons mag toevoegen..

de echo die je krijgt is er zeker wel wat te zien..
wij zijn na 5 iui pogingen en te kleine eitjes ook zwanger geworden.. en bij ons gaat alles goed vandaag precies 11 weken en al 2 echo's gehad..
bij de eerste echo met 7 weken zagen wij het hartje al kloppen.. dus je kan zeker wat zien maar wees nog niet ongerust als je nog geen hartje ziet dat kan nog komen..
uit ervaring zeg ik.. probeer je niet zo veel zorgen te maken.. of het allemaal goed gaat. luister naar je lichaam en probeer te genieten meis..

liefs...
 
Terug
Bovenaan