ik bent zat!

hoi hoi! ik ben t bijna zat zwanger zijn! ik kan bijna niet meer lopen bukken enz want me dikke buik zit in de weg en word maar steeds groter! zucht nog 7 weken...maar ja ik doe t niet voor nix ik weet dat ik er strax wat moois voor krijg!hebben jullie dat ook? want ik vind zwanger zijn ook iets heel moois maar nu is t even zwaar! lekker even klagen!xxx
 
Hahaha,ja klinkt heel erg bekent.Ik kon op het einde gewoon niet meer plus dat we vorig jaar een hitte golf hadden en ik alleen nog maar op de bank zat met een waaier op me gericht.
Iedere dag riep ik dat de baby wel mocht komen,hahaha.Heerlijk hè zwanger zijn,en ook deze keer zal ik dat gevoel aan het einde wel weer hebben maar inderdaad je krijgt er iets heel moois voor terug maar even klagen is gewoon lekker.
Sterkte deze laatste weken
 
Er komt een moment dat je je er gewoon bij neer moet leggen dat dingen niet zo makkelijk meer gaan en daar je tempo aan aanpassen.

Zelf moet ik nog 5 weken maar naast dat ik niet veel kan door enorme buik die in de weg zit, ontbreekt het mij ook aan energie. Ik slaap dus lang uit, douche lekker lang, ga rond 15.00 uur Oprah kijken op bed. Daarna ga ik langzaam aan het avond eten beginnen en de dag is alweer bijna om!

Maar ik kan nog niet echt zeggen dat ik het zat ben, je moet gewoon niet teveel meer willen in dit stadium!

Liefs
Lot
 
hoi Anoniem,

Wacht maar tot je 3 weken over de uitgerekende datum zit.. Dan ben je het pas zat... Maar ik zou zeggen geniet er nou maar van. Als de kleine er straks is verlang je best wel eens terug naar je zwangerschap...En hoeveel mensen zouden niet dolgraag willen dat ze een buik hebben die in de weg zit, niet meer kunnen bukken enz...
Waardeer het meid, het is niet voor iedereen zo vanzelfsprekend...

Ik begrijp het best hoordat je het zwaar hebt.. heb het zelf ook gehad.. Maar er zijn ergere dingen toch?
Succes!

Groetjes Anske
 
nou ik snap wat je bedoelt.ik moet nog 3 weken maar ik ben het ook goed zat.ik heb alleen nog een kleintje rond lopen van net 2 jaar,dus dat maakt het er niet makkelijker op.en tuurlijk kijk ik er naar uit weer een wonder maar af en toe klagen moet toch kunnen.nou heel veel sterkte,het wordt er helaas niet makkelijker op.
groetjea annemiek
 
Terug
Bovenaan