ik blijf bij de gevaarlijke stoffen (pffff)

hey meiden,

na mijn topic over de pyama`s, nu een topic over gevaarlijke stoffen en Yoëll

was gister net bezig met die andere topic en wou er meer in zetten maar staat Yoëll ineens achter me te hoesten, liep rood aan, huilen etc....
zag ik eens dat ie met een fles babyolie liep en alles over de grond lag....en hij zelf stonk een uur in de wind naar die troep en het liep hem werkelijk de neus en mond uit.....
dus 10 minuten later zaten wij bij de huisartsenpost, vergiftigingscentrum werd direct gebeld door de hap......op zich was het niet schadelijk voor het darmstelsel etc. wel moesten we de longen van Yoëll een aantal keer laten beluisteren dit ivm de verslikking en dat het daardoor in zn longen terecht kon zijn gekomen....
Op zich werd er niets gehoord in dat uur bij de HAP, wel moeten we hem de komende dagen in de gaten houden met hoesten en koorts, dan moeten we direct naar het ziekenhuis ivm infectiegevaar v.d longen of longontsteking....

pffffff zo zie je maar dat een ongeluk in een klein hoekje zit.....krijg nu nog de bibbers....

meneer heeft vannacht dus lekker bij ons geslapen en hij is nu alweer dubbel zo ondeugend....

liefs denise

Mens, wat zul jij geschrokken zijn zeg! Ik weet nog hoe mijn hart tekeer ging toen ie zowat stikte... En dan ook langs de HAP moeten... Handig denk je dan: alle gifkastjes zijn op slot, komen ze met het badzout aan uit de badkamer, de vingermesjes van GJ, of een te kleine romper van Nientje over de kop... We kunnen ons hart de komende jaren nog zat vasthouden meiden vrees ik met onze deugnieten!!

Kus, Marieke

PS: Hij zal de eerste dagen wel makkelijk schijten, hihihi???

hahaha marieke....

wat dat schijten betreft....(kan er nu wel weer om lachen gelukkig) nog geen minuut geleden had ie een poepbroek....maar stinken nee hoor....het rook echt naar Natusan Bedtime olie......hij hoefde niet eens te drukken ofzow...zn luier zat zo vol....`t was dus wel ergens goed voor.....

pfffff jij hebt dus ook zon lekkere bengel.....we mogen echt ons hart vasthouden hoor....wat een gedoe hahaha....alles zit bij ons nu ook veilig op de goede plek opgesloten....

Liefs mij

oooh Denise wat zal je geschrokken zijn!!
wat een bengeltjes toch...

hoop dat hij zo lekker blijft ruiken de komende dagen als hij heeft gescheten whahahaha

liefs Jenneke

pff ik zou me ook helemaal het apezuur schikken...
Enzo heeft ooit een beetje wasgel opgesnackt op vakantie vorig jaar. 'T was een beetje maar toch... achteraf niks aan de hand mar ik schrok inmens. Ik heb toen gelijk alle flessen op zijn kamertje hoog gezet....
Een ongelukje zit in een klein hoekje maar ja... 't is zo gebeurd en je kan er niks aan doen al doe je nog zo je best!

Maar geluk bij een ongeluk, lekker ruikende luiers!! wauw, daar droom ik van ha ha ha ha

liefs
di silva

He meis,

Had ook al op je hyves geschreven. Jeetje wat een actie weer van Yoëll.
Gelukkig valt het allemaal mee, maar de schrik zal er vast goed hebben ingezeten bij jullie!!
Ik hou alles hoog en achter slot en grendel..is wel nodig hihihi

Liefs jen

Oh gatsie wat zal jij geschrokken zijn. Maar fijn dat hij er niks ernstigs aan heeft overgehouden. Zo zie je maar: Een ongelukje zit in een klein hoekje.

Gr. Natasja mv Jamie

Terug
Bovenaan