ik blijf hier gewoon, illegaal :)

Hoi hoi,

Ik moet heel stiekem toegeven dat ik het in juli een stuk gezelliger vind dat in juni, maar volgens mijn echo van gisteren raak ik steeds verder verwijderd van Juli. Bij mijn eerste echo was ik 1 dag naar voren geplaatst en gister alweer 2 dagen erbij. Nu is de uitgerekende datum op de 27e gezet (ik zou dat overigens wel heel gaaf vinden, want dan ben ik precies 1 jaar getrouwd).

De kleine groeit dus als kool. Verder zat alles erop en eraan. Grote en kleine hersenen, armen, benen, de hele rattaplan. Nu dus 11 wk+1 en over 2 weken terug voor de "12 weken echo" al ben ik dan al ruim 13 weken...ach..ja....Maar ik mag dus twee dagen eerder het van de daken brullen..Jeej!!

Wel een super aardige VK trouwens deze keer, die heeft een precies een foto gemaakt dat de kleine net met 2 handen zwaait echt te schattig!!!

super gefeliciteerd!!!
vind dat hier meer geschreven wordt dan in Juni-mama's! maar ik ben bijna zeker net een juli mama dus ik zit hier waarschijnlijk legaal ;-))

Wauw wat leuk dat alles zo goed gaat!
Prima dat je hier blijft toch, het scheelt ook maar een paar dagen!

Ik vind het trouwens ook erg gezellig op dit forum, heb zelf helaas niet altijd de tijd om op van alles te reageren, maar vind het in ieder geval leuk om van alles te lezen.

Ben het helemaal met je eens dat juni een beetje saai is! maar ach ik zelf zit eind mei dus word vast begin juni.. Ik lees hier ook mee hoor! Lekker actief hier.
Veel plezier hier!

Liefs

Terug
Bovenaan