ik blijf maar 'ongesteld'

A

Anoniem

Guest
Hallo!

In maart ben ik gestopt met de pil en begin april, vorige week, maandag ben ik ongesteld geworden, precies op de dag dat ik ook met pil ongesteld zou zijn geworden. Maar nou blijf ik maar 'ongesteld'. Niet heel erg, maar elke dag wat druppeltjes. Maar hoe weet ik nu wanneer ik mijn eisprong heb? Het heeft volgens mij ook geen  zin om nu te klussen of wel? Weet iemand hoe dit komt?

Bedankt alvast!

Liefs
Petra

Hoi Petra!

Klussen heeft altijd zin hoor...
Misschien ben je nu wat langer wat bloed aan het verliezen vanwege het ontpillen...maar volgens mij blijven de dagen tellen en gaat je eisprong gewon door hoor!
Dus ik zou gewoon klussen en dan ff afwachten wat je cyclus verder gaat doen...
Niet geschoten is altijd mis! Toch?
Succes!

Liefs Linnepinnie

Hoi Petra,
Ik had precies hetzelfde...
Ik bleef constant een druppeltje bloed verliezen, vooral na het klussen.
Volgens de dokter was mijn biologische klok compleet verstoord.
Ik werd na 2 weken alweer opnieuw ongi!!!
Mijn lichaam moest zich eerst "schoon maken" van de pil en weer een eigen cyclus (zonder pil) krijgen. Ze had wel nog een kweekje genomen om op chlamidia te laten testen (negatief!!!). En een uitstrijkje had ik niet lang daarvoor al gehad.
Alles bleek in orde en moest gewoon wachten totdat ik weer een normale cyclus zou krijgen. En dat gebeurde ook...

Misschien heb je hier wat aan.
Heel veel succes!

Groetjes,
Dyonne (4 weken + 1 dag zwanger)

Hai,

Ik heb precies hetzelfde gehad en volgens mij komt het inderdaad dat je lichaam aan het 'ontpillen' is. Ik ben toen zelfs bijna 3 weken ongesteld geweest en was het dus 1,5 week later weer. Toch is het bij nu wel goed gekomen. Ik ben begin januari 2006 met de pil gestopt en heb nu de eerste keer een hele regelmatige cyclus gehad van 29 dagen. Volgens mij komt dat bij ook vanzelf goed.

Terug
Bovenaan