Ik blijf maar slecht nieuws geven....

Een week nadat wij wisten dat Thye* ernstig gehandicapt zou zijn, vertelde mijn zusje het gelukkige nieuws dat ze zwanger was! Dat was natuurlijk ontzettend goed nieuws en dat er zo'n kleine frummel op komst was hielp ons echt door de moeilijke tijd heen........

Nu kwam mijn zusje ons vanmiddag vertellen dat haar kindje dood is......met 16 weken.....
Dat is toch ongelofelijk! Waarschijnlijk is het twee weken eerder overleden.....

Ik vind het zo vreselijk oneerlijk! Ook voor mijn ouders!
Ik voel me gewoon helemaal hulpeloos

Groetjes Hanneke

ps: ik hoop toch eens wat leuker nieuws te gaan schrijven, maar jullie schrijven doet altijd zo goed

Jeetje Hanneke, wat vreselijk! Het houdt maar niet op voor jullie! Schijf het maar lekker van je af hoor als dat je goed doet. Het is allemaal moeilijk genoeg om te verwerken lijkt me. Mijn gedachten zijn bij jullie!
Sterkte, Laura.

Jeetje Hanneke,
Wat vreselijk.... Meid, dat komt echt dubbel aan.. Dit gun je niemand maar zo dichtbij en zo kort op elkaar is echt vreselijk.. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen en hopelijk kunnen jullie elkaar steunen.

Dikke knuffel Jolanda

O neeeeee, meisje toch. Hoeveel kan je nog dragen?
Ik heb zo met je te doen! En wat vreselijk voor je familie. Lieverd ik hoop werkelijk dat jullie er door heen komen en het tij nu echt keert. Ik wens jullie veel kracht en liefs Stephanie!

Lieverd! Ik zat vanacht nog aan je te denken dat ik een topic voor je wilde openen om te vragen hoe het nu gaat... Maar dit... Potjandikkie zeg, hoe erg kan het allemaal tegenzitten in een familie zeg! En wat ben jij een enorme lieverd dat je ook nog eens inzit over je ouders! Wat zullen die mensen zich inderdaad klote voelen zeg, ze kunnen namelijk helemaal niets voor jullie doen, hoe graag ze ook willen..
Lekker hier blijven schrijven hoor, dan maar minder goed nieuws. Leuk nieuws komt allemaal vanzelf wel weer een keer, toch?
Héle dikke knuffel, Marieke

Ow hanneke wat een vreselijk nieuws weer!
wat een pech heeft jullie familie toch, niet te geloven!

Net het ene verlies gehad en nu het volgende..

dat dit maar het laatste slechte nieuws is geweest, tijd voor beter nieuws!!!

Ik wens jou en je familie veel sterkte.

Terug
Bovenaan