Ik blijf maar zo moe...en jullie???

Hee Dames,

Ik kom jullie club versterken. Ik ben vandaag precies 15 weken zwanger en uitgerekend op 1 februari! Na wat ochtendmisselijkheid en een weeig gevoel van een aantal weken hoopte ik eigenlijk vooral dat de vermoeidheid wat zou afzakken. Zijn jullie ook nog zo vreselijk moe?? Ik werk 5 dagen maar dat is ook echt het enige dat ik doe. Daarna is de koek op. Gelukkig pakt mijn vriend hier thuis lekker door met boodschappen en koken maar ik wou dat ik me weer wat minder uitgewrongen voelde... Ijzertekort heb ik niet dus daar ligt 't niet aan. Hebben jullie dit ook??

Gr. JoJo

Hallo,
Ik ben vandaag 14w3dg maar ben ook nog steeds vreselijk moe. Ik werk 4dgn per week maar heb ook last van mijn rug en bekken, dus ben bang dat ik binnenkirt minder ga werken... dit trek ik gewoon niet. Maar ja dan voel ik me gelijk weer zo'n zeikerd... dus even afwachten nog.
Gr Sabine

Hoi Jojo,

Ik ben iets meer dan 12 weken en ben ook erg moe. Vanuit mijn vorige zwangerschap weet ik dat dit in het tweede trimester niet over gaat. De vorige keer werkte ik fulltime en ben ik halve dagen gaan werken. Nu werk ik 3 dagen en heb ik een ukkie van 2 rondlopen. Minder werken wil ik niet, want dan kan ik net zo goed helemaal thuis blijven. Maar ook hier is de koek op. Minimaal eens per week roep ik: ik red dit geen 6 maanden meer! Toch weet ik dat het gaat lukken.

Kun je niet een paar uurtjes per dag minder werken? Bijv. 6 uur per dag? Dan kan je ff lekker een uurtje slapen en ben je misschien weer fit voor de avond.

Bij mij heeft de vermoeidheid wel een "medische" oorzaak. Ijzertekort, lage bloeddruk en slapeloze nachten (waarschijnlijk een hormonaal probleem, maar daar heb ik ook buiten de zwangerschap om heel erg veel last van). Die combi is bijna niet vol te houden.

Probeer het rustig aan te doen en vraag evt. hulp aan familie (als dat mogelijk is).

Sterkte er mee.

Groetjes Tamara.

Hoi..

Ik ben melanie en morgen precies 15 weken zwanger, en dus 2 februari uitgerekend..
Ik heb in de 8e tot de 12e week heel veel last gehad van vermoeidheid, maar dat is nu weer over gelukkig. Ik gebruikte supradin complex forte (kun je gewoon halen bij elke drogist) voor mijn vermoeidheid en dat helpt wel.. Misschien ook voor jou?

Ik heb ook ijzertekort, maar heb daar helemaal geen last van..

veel rust nemen helpt natuurlijk het meest...

Groetjes melanie

Ik hoor eigenlijk in januari thuis, maar kom hier ook wel eens buurten.

Bij mij ging de vermoeidheid deze keer ook later over dan de eerste 2. Eigenlijk rond de 15 weken. Dus wie weet gaat het na deze week beter?!

Hoi,

Ik heb me eindelijk eens aangemeld,
14 februari ben ik 15 weken, maar ben ook ontzettend moe, ik hoor van verschillende mensen dat het bij de 5e maand echt beter wordt en je dan denkt de hele wereld aan te kunnen. Dus nog even een paar weekjes geduld.

Terug
Bovenaan