Ik blijf onzeker zit alles goed daarbinnen?

Hai,
Ik ben Susan en nu 17 weken zwanger. Ik blijf maar onzeker zit alles wel goed daarbinnen. Het feit dat je in het begin nog niks ziet en voelt vind ik erg moeilijk. Na de echo's ben ik wel weer wat rustiger maar blijf me maar afvragen of alles goed gaat. Ik hoop echt dat mijn buik nu meer begint te groeien en dat ik de kleine snel voel dan is er weer meer zekerheid.
Zijn er meiden die hier ook last van hebben of stel ik me aan?
Groetjes Susan

Hey Susan,

Waarom zou je je aanstellen? Is dit jouw eerste kindje? Ik denk dat iedereen wel (eens) onzeker is. Ik zelf heb dat ook. Ik heb met 12 weken een echo gehad, maar daarna kreeg ik pas het gevoel dat er misschien niks in mijn buik zat, terwijl het bewijs hier op de kast staat. Het gekke is, dat ik dat bij de eerste keer de eerste drie maanden had.

Nu ben ik wel weer over die onzekerheid heen, wacht met spanning op de 20 weken echo. Dan kan ik het ukkie weer zien.

Dit forum is heel handig om je onzekerheden mee te delen, dus doe dat dan ook lekker. Als je je echt zorgen maakt of het wel goed gaat, dan moet je gewoon even je ha of vk bellen.

Gr. Tamara.

Hoi Suzan,

Nou, ik doe met je mee hoor!
Ben deze keer ook veel meer onzeker.
Hoewel mijn buik wel groeit en ik de kleine regelmatig voel, blijft de onzekerhid helaas.
Komt ook wel door de vervelende start deze zwangerschap en de miskraam hiervoor.
Volgens de verloskundige is die onzekerheid dus wel heel normaal. Ze heeft aangeboden dat i op onzekere momenten mag bellen en dan gaan ze naar het hartje luisteren. Dat alleen te weten is al een heel prettig idee.
Gelukkig voel ik de kleine steeds beter en steeds vaker (het is een druktemaker ;-) ), dus de zorgen worden wel steeds minder.

Maar als je je dus echt zorgen maakt, gewoon de VK bellen! Als je het hartje weer even hebt gehoord, kan je er weer even tegenaan.

Groetjes Suus

Terug
Bovenaan