Ik blijf vandaag maar lekker in bed ...... heb een baaldag!

A

Anoniem

Guest
Hallo!!!

Na 5 dagen overtijd te zijn geweest heb ik vanmorgen een zwangerschapstest gedaan.
En wat denk je ......... NIET zwanger.
Heb lekker effe liggen huilen, ik kon er niet meer tegen (spanning denk ik).

Dit was/is de 3e ronde.
De vorige keer dat ik ongesteld werd duurde mijn cyclus 31 dagen nu dus al 36 dagen.
Baal er echt van want ik was zo blij met m'n regelmatige cyclus.
En nu ...... ik weet het niet meer. Afwachten maar.

De vorige 2 maanden heb ik wel mijn eisprong gevoeld. Deze keer niet dat was achteraf al vreemd.
Ik vertelde in mijn vorige berichtje dat ik een week gelden wat last had van witte afscheiding. Dat is dan misschien m'n eitje geweest. Ik weet het niet.

Op naar ronde 4. Daar kan ik me op zich wel bij neerleggen alleen het  meest kl*te  van alles vind ik dat ik nu een ONregelmatige cyclus krijg.
Daar baal ik eigelijk nog het meeste van.

Aan de andere kant denk ik nu wel dat mijn hormoontjes van de pil uit mijn lichaam zijn. En dat de vorige twee maanden nog geleid werden door de pil.
Ik weet het gewoon niet!!

Heeft iemand hier meer ervaring mee????

Zo dat lucht op.
Ik hou jullie op de hoogte.

Succes dames, hoop dat jullie meer geluk hebben.

Liefs Nony

He balen Nony. Het kan goed zijn dat je cyclus nog onregelmatig is door de pil.
Bij mij ook namelijk: eerst 26 dagen, toen 23 (!) en toen weer 27. Om gek van te worden. Ook ik heb deze maand niet echt duidelijk een eisprong gevoeld. Ga er dus ook niet vanuit dat het gelukt is deze maand.
Ennieweej, het gaat helaas niet altijd van een leien dakje he?!

Sterkte met je dipje.

TeHa

Hai hony,,

Wat jammer dat je toch ongie bent geworden. Nou ik heb al jaaaaaaaaaaaaaaaren een regelmatige cyclus. We zijn nu al bijna een jaar bezig om zwanger te raken en nog steeds niet gelukt ondanks dus die regelmatige cyclus. Laast werd ik opeens 5dagen eerder ongesteld. Maar ik weet waarom dat is gekomen. Ik heb me er de laatste tijd zo op zitten concentreren op het zwanger raken. Omdat we al zo lang bezig zijn dacht ik zou er niet iets aan de hand zijn.. enz enz. Ik maakte mezelf echt gek ermee. Daarom werd ik het of eerder of later. Ik heb nu echt zoiets van wacht t maar af ik ga ook niet kijken wanneer ik moet klussen (heb ik ook echt niet gedaan we deden maar wat..wat ik niet van mezelf had verwacht) Dus ik kijk volgende week wel of ik het wordt ja of nee. En wat de pil betreft ik ben allaaaaangggggggggg uitgepild. De dokter zij dat ook al ja je moet nog uitpillen ja ammahoella ik heb m net 2 jaar geslikt en na 10maanden is t allang je lichaam uit. Nou ik wordt er ook frustie. Ik w8 t gewoon lekker af ik blijf gewoon in mn achterhoofd hebben we zijn gezond het heeft gewoon zijn tijd nodig net zoals bij andere vrouwen. Ik hoop dat t bij jullie snel raak is!!!

succes groetjes souraya

Terug
Bovenaan