A
Anoniem
Guest
Hallo!!!
Na 5 dagen overtijd te zijn geweest heb ik vanmorgen een zwangerschapstest gedaan.
En wat denk je ......... NIET zwanger.
Heb lekker effe liggen huilen, ik kon er niet meer tegen (spanning denk ik).
Dit was/is de 3e ronde.
De vorige keer dat ik ongesteld werd duurde mijn cyclus 31 dagen nu dus al 36 dagen.
Baal er echt van want ik was zo blij met m'n regelmatige cyclus.
En nu ...... ik weet het niet meer. Afwachten maar.
De vorige 2 maanden heb ik wel mijn eisprong gevoeld. Deze keer niet dat was achteraf al vreemd.
Ik vertelde in mijn vorige berichtje dat ik een week gelden wat last had van witte afscheiding. Dat is dan misschien m'n eitje geweest. Ik weet het niet.
Op naar ronde 4. Daar kan ik me op zich wel bij neerleggen alleen het meest kl*te van alles vind ik dat ik nu een ONregelmatige cyclus krijg.
Daar baal ik eigelijk nog het meeste van.
Aan de andere kant denk ik nu wel dat mijn hormoontjes van de pil uit mijn lichaam zijn. En dat de vorige twee maanden nog geleid werden door de pil.
Ik weet het gewoon niet!!
Heeft iemand hier meer ervaring mee????
Zo dat lucht op.
Ik hou jullie op de hoogte.
Succes dames, hoop dat jullie meer geluk hebben.
Liefs Nony
Na 5 dagen overtijd te zijn geweest heb ik vanmorgen een zwangerschapstest gedaan.
En wat denk je ......... NIET zwanger.
Heb lekker effe liggen huilen, ik kon er niet meer tegen (spanning denk ik).
Dit was/is de 3e ronde.
De vorige keer dat ik ongesteld werd duurde mijn cyclus 31 dagen nu dus al 36 dagen.
Baal er echt van want ik was zo blij met m'n regelmatige cyclus.
En nu ...... ik weet het niet meer. Afwachten maar.
De vorige 2 maanden heb ik wel mijn eisprong gevoeld. Deze keer niet dat was achteraf al vreemd.
Ik vertelde in mijn vorige berichtje dat ik een week gelden wat last had van witte afscheiding. Dat is dan misschien m'n eitje geweest. Ik weet het niet.
Op naar ronde 4. Daar kan ik me op zich wel bij neerleggen alleen het meest kl*te van alles vind ik dat ik nu een ONregelmatige cyclus krijg.
Daar baal ik eigelijk nog het meeste van.
Aan de andere kant denk ik nu wel dat mijn hormoontjes van de pil uit mijn lichaam zijn. En dat de vorige twee maanden nog geleid werden door de pil.
Ik weet het gewoon niet!!
Heeft iemand hier meer ervaring mee????
Zo dat lucht op.
Ik hou jullie op de hoogte.
Succes dames, hoop dat jullie meer geluk hebben.
Liefs Nony