Ik bloed al drie dagen heb geen pijn !!!! Wie heeft dit ook wel is gehad!!!!

A

Anoniem

Guest
Ik ben vrijdag bij de geanacoloog geweest ben 8 weken maar sta onder controle omdat ik eerder een buitenbaarmoederlijke zwanger schap heb gehad.
Afgelopen vrijdag is er een echo gemaakt en toen zagen ze geen hartje ik en mijn vriend keken mee maar vragen ons nu iets af als je op een echo het hartje zou zien hoe groot is dat dan hoeveel milliemeter  is het dan  wie weet hier is van wie heeft het zelf op de echo gezien wij hopen natuurlijk dat alles nog goed gaat komen ook al hebben we sinds vijdag onze twijfels maar ja iedereen kan een fout maken of het niet goed zien maar je veder is het een moeilijke week want we moeten vrijdag pas weer terug komen.Wij denken dat we namelijk wel een knijpende beweging zagen wat net 1 mm groot was miss iets groter maar hebben het eigenlijk pas beiden sávonds aan elkaar verteld door al onze twijfels en ook de geanacoloog kon het niet met zekerheid zeggen wie kan mij miss wat veder helpen.Dank je voor het lezen.

Hoi,

Ik kan je helaas niet verder helpen...
Ik heb ook bloedingen gehad in het begin en geen buikpijn. Ik had met 6,5 weken een echo en toen was er ook nog geen hartje te zien. Met 7,5 weken wel. Het was inderdaad erg klein en moeilijk te zien maar je ziet iets bewegen.

Die week dat ik moest wachten op die tweede echo was afschuwelijk. Die onzekerheid is bijna niet uit te houden. Ik heb amper kunnen slapen en gelukkig veel begrip op mijn werk en omgeving. Elk bezoek naar het toilet is een hel, je wordt toch steeds weer geconfronteerd met het bloedverlies en steeds ben je bang dat het vruchtje er tussen zit.  

Het wachten is echt niet fijn. Ik was het thuiszitten en dubben op een gegeven moment zat en ben toch gaan werken. Dit heeft me erg goed gedaan en daardoor gingen de dagen ook sneller. Op de momenten dat ik het moeilijk had werd ik goed opgevangen of ik ging naar huis. Probeer iets te gaan doen! En waar ik mijzelf gek mee heb gemaakt is het googlen op internet. Ik raad je aan dit niet te doen. Je leest de meest afschuwelijke verhalen die je alleen nog maar onzekerder maken. Ook lees zaken over hoeveel procent kans op dit of dat en het zegt toch helemaal niks. Iedere situatie is weer anders. Het enige wat je  kunt doen is wachten op de volgende echo. Dat is de enige zekerheid die je hebt.

Bij mij is het goedgekomen (ben nu 6 maanden zwanger)  en zijn de bloedingen gestopt. Waar het aan gelegen heeft weet men niet en waarschijnlijk komen we er nooit achter. Het begin heeft wel een stempel gedrukt op de zwangerschap. Ik ben nog steeds erg onzeker en het heeft ook wel een tijdje geduurd voordat ik een beetje kon genieten van 'het zwanger zijn'.

Ik wens je erg veel sterkte met het wachten!
Groet,
Lynn

Hoi meiden,
ik las net jullie bericht omdat ik met hetzelfde probleem zit. Maar wat voor kleur had het en hoe lang hield het aan??? Is het nog goed gekomen???

Hoi, hoi,

Ik ben het eens met Lynn, al die info op internet kan je knettergek maken. Ik heb zelf van de 5e tot de 11e week bloedingen gehad en ik vond het verschrikkelijk omdat ik daarvoor een miskraam had gehad. Ik leefde van echo naar echo maar als ik weer buiten stond was ik weer net zo onzeker, inmiddels ben ik al weer ruim 19 weken zwanger maar ik blijf het spannend vinden die angst zit er gewoon in. Probeer te  een beetje afleiding te zoeken  dan duurt het wachten op de echo niet zo lang, dat deed ik ook want een andere keuze was er dat moment niet maar het blijft kl*te! Ik  duim voor je dat je een van de gelukkigen bent waarbij de zwangerschap wel goed verloopt ondanks het bloedverlies! Voor nu wens  ik je veel sterkte, ik weet wat je voelt en ik denk aan je!

Liefs,

Puk    

Terug
Bovenaan