ik dacht dat ik ongesteld was, maar toch zwanger!

A

Anoniem

Guest
Hoi,
Na  11 maanden zijn we zwanger! Ronde 3 miskraam!
Ik had na mijn NOD 4 dagen bruinverlies, maar daarna begonnen de klachten van zere borsten opgeblazen gevoel enz. En gisteren getest en hij is positief!!!!
Dus het is een innestelingsbloeding geweest heb ik boor de miskraam ook gehad.
Wel spannend hoor en hopelijk gaat het nu wel goed!

Ik weet alleen niet hoever ik ben.
Ik heb 14-7 mijn 1e dag van mijn menstruatie, maar ik heb pas op dag 21 in mijn cyclus mijn ovulatie gehad. Dus dat scheelt 1 week in de uitgetelde datum.
Ik weet dus niet wat ik aan moet houden. Maar een echo zal dat wel uitwijzen denk ik!
Ik hoor in ieder geval op het parilforum (21 of 28 april)!
helaas doet het forum het nog niet!
Iedereen hier gefeliciteerd met de zwangerschap!
Liefs Bo

Boompje,

Wat leuk dat je ook zwanger bent,van harte gefeliciteerd meid!
Geniet ervan!

liefs Caro

Hey,

Gefeliciteerd, geniet van de supermooie tijd!

Liefs Andrea

Gefeliciteerd!
Ik liep zelf bij een gyneacoloog, waardoor ik ook precies wist wanneer mijn eisprong was, maar ze houden toch de eerste dag van je laatste menstruatie aan om uit te rekenen wanneer de baby komt. En een baby komt vrijwel nooit op de uitgerekende datum.
Ik had zelf geloof ik op dag 19 mijn eisprong, maar volgens de echo's (ben nu 21 weken) loop ik precies op schema als je de eerste dag van mijn laatste menstruatie als uitgangspunt neemt.

Ik heb een korte cyclus en al vrij vroeg een eisprong. Ik trek altijd van de dag van de eisprong 14 dagen af en geef die dag door als eerste dag van de laatste menstruatie. In al mijn zwangerschappen klopte dat helemaal met de eerste echo.

Dat zou jij ook kunnen doen.

Miep

Terug
Bovenaan