Ik dacht even.... maar helaas

Wat een nacht... ik werd rond een uur of 3 wakker, dat is eigenlijk standaard zo. Dan moet ik meestal plassen, maar nu nuet van een volle blaas maar van een hele heftige wee....
Ik was natuurlijk weer alleen thuis, manlief werkt veel 's nachts. Dus puffen en wat beter liggen... bekomen van de schrik, hopla nog 1 er achter aan...
Voelt dit hetzelfde als bij de 1e bevalling, ik kan het niet goed plaatsen maar het doet flink zeer. Omdat ik me raar omgedraaid heb, hoorde ik een hele harde krak in m'n rug. De kleine meid is druk aan het bewegen in mijn buik en moet er van plassen, ik voel een golf van misselijkheid opkomen... wel ja. Langzaam schuifel ik naar de wc en moet daar ook een wee opvangen...
Ik pak wat drinken en schuifel weer naar m'n bedje.
Het gaat lekker door met de weeën, dus ik ping manlief dat ik wakker, hij zegt alweer hahaha
Op mijn telefoon heb ik een app wat contraction timer heet, wat een uitkomst. Heb flinke weeën van ruim een minuut om de 5 a 7 minuten.
Ondertussen maar wat twitteren, hyven... gelukkig was ik niet de enigste die wakker was. :))
Om een uur of 6 zakte het weer af en kreeg ik honger..... hihihi
dus maar even ontbijt genomen en weer in slaap gevallen.
Momenteel nog wel wat harde buiken.... maar niet zoals vannacht.

Straks maar even de bedjes afhalen en wassen zodat dat klaar is.... je weet maar nooit...
Dinsdag weer naar de gyn..... ben benieuwd

Oei wat spannend zeg, ik zou echt denken dat het begonnen was! Haha dat is denk ik omdat het voor ons de eerste is, ik had waarschijnlijk al lang gebeld met de vk...

Oeiii wat spannend zeg! Tis te hopen dat het vanacht weer terug komt, ze zeggen dat je baarmoeder s'nachts het meest prikkelbaar is (dat daarom zo veel bevallingen s'nachts beginnen)!

Afwachten dus, ik voel af en toe een krampje, maar nog niets bijzonders.

Succes als het vanacht/vanavond gaat beginnen!
Groetjes mammma

Terug
Bovenaan