Ik dacht ongesteld, toch zwanger? Met foto!

Dag dames,
Waar ik vrijdag dacht ongesteld te zijn was het gisteren middag al opgehouden. Ook kreeg ik donkere kringen rondom mijn tepels, borsten niet echt pijnlijk of gespannen. Ik voelde me net wat licht in mijn hoofd en dacht toch gek dat de menstruatie zo kort was. Aan de hand van Google leek het toch meer dan een innestelingsbloeding maar toch even testen met extra gevoelige van sensitest en wat bleek… een streep! Ben echt vol verbazing. Iemand ervaring mee? En wat nu.. morgen weer testen met andere test? Ben dan toch ergens bang dat t al mis is gegaan maar het hcg nog in m’n urine zit ofzo
 
Dit is wel echt een goede streep hoor! Ik zeg, gefeliciteerd!! Ik zou inderdaad over 2 a 3 dagen nog een keer testen want hcg verdubbelt zich elke 2 a 3 dagen dus dan zou de streep donkerder moeten zijn. Wanneer is je NOD?
Wat betreft het bloedverlies: bij een vroege miskraam verwacht je toch ook wel echt 'goed bloedverlies' dus minstens zoveel als je menstruatie. Uitzonderingen zijn er natuurlijk altijd, maar het klinkt voor mij ook als een innestelingsbloeding en niet als een miskraam. Even afwachten dus en weer testen. Spannend! 
 
Ja die was ongeveer gister/vandaag..
Ik verlies inmiddels ook best wat slijmerige/natte afscheiding sorry voor de info. Dus totaal geen bloed meer of oud bloed..
Normaal is m'n menstruatie ook echt wel een dag of 4/5. Ik voelde vrijdagochtend hele rare lichte steekjes onderin. Geen krampen..
 
Ik denk dat je de innesteling gevoeld hebt. Ik heb dat zelf nooit gevoeld, maar sommige vrouwen voelen dat. En aangezien dat precies samen viel met het bloedverlies. Ik denk dat je gewoon zwanger bent. Spannend!! ❤️
 
Ik had bij de tweede 3 dagen bruinverlies op dag 12/13/14. Normaal word ik na 10 a 11 dagen ongesteld, dus had al een licht positieve test in handen. Ik zat al in zak en as dat het weer mis aan het gaan was (was niet de eerste biochemische zwangerschap). Maar ik deed elke dag een test en die liepen gewoon op. Ook nadat de bloeding gestopt was. Nu 37 weken. Hopelijk was het voor jou ook een innestelingsbloeding. 
Overigens raad ik wel aan te stoppen met testen als het bloeden gestopt is en de test loopt op. Ik had mezelf helemaal gek zitten maken met streepjes turen, en ik wist ook wel dat het allemaal niks zegt. Dus als hij morgen donkerder is, lekker stoppen met testen ?
Gefeliciteerd!
 
Ik had bij de zwangerschap van mn dochter ook bruin verlies en wat kramp. Ik dacht dat mn menstruatie begon. Dag erna niks meer. Pas 5 dagen later test gedaan kreeg beetje onderbuikgevoel en bleek gewoon zwanger. Herken het dus en dit is zeker een innestelingsbloeding geweest.  Gefeliciteerd! 
 
Haha ja het is nog heel onwerkelijk en eigenlijk geloof ik het pas als ik meerdere testen positief heb en liefst een van clearblue 
Vond t al zo gek dat het eigenlijk maar 1.5 dag duurde en opeens weg was. Was er echt van overtuigd dat ik ongesteld was. Ik dacht echt dat innestelingsbloeding maar paar druppels was. Maar lees nu ook dat sommige vrouwen echt wel meer dan paar druppels verliezen. Mega spannend dit! 
 
Terug
Bovenaan