ik denk dat de duivels al komen...

A

Anoniem

Guest
Hoi!!

Ik denk dat de rotduivels al komen.
Ik heb gisteren ontzettende hoofdpijn gehad..ging gelukkig wel weg na 1 paracetamol.
Maar vandaag heb ik buikpijn...echt een weeig gevoel in mijn onderbuik...en een beetje last van mijn rug.
Zouden ze nu al komen,heb maandag mijn nod...
Of kunnen dit net zo goed zwangerschapstekenen zijn...je leest zoveel verschillende dingen.
Ach ja,misschien gaat het ook wel weer weg..
Maar voel me nu gewoon niet lekker.

Liefs,Swinnie

He hoi,

Ikke dus ook voel me gewoon even kl#te maar goed. Ga jij ook steeds naar de wc om te checken ikke wel. En ik moet ook steeds plassen. Idee dat ik koorts heb af en toe zo warm en dan weer niet.
Ik weet het niet meer hoor. Dus hetzelfde als jij.
Mijn nod 9 of 10 sept.

Hoi meiden,

Ga voor jullie duimen dat de duivels weg blijven oké!!
Succes meiden!!!

Liefs Sandy

hey swin,
heb vandaag nod en een wisselend gevoel in mijn buik dan weer evn erg ongi pijn en dan nu weer even niks of wat zeurderig en mijn plopjes zijn vandaag een aantal keren langsgeweest maar heb geen duivel gezien maar ergens ook niet het gevoel dat ze onderweg zijn
verschil bij mij is als ik ongi word is dat gespannen gevoel in mijn borsten weg en dat blijft vandaag al de hele tijd aanwezig pfffffffff
liefs tamaar

Hee Swin,

Wat lees ik nu?? Ik zit in een soortgelijk schuitje... Heb sinds gisteravond weer bruine afscheiding, dus baal effe flink nu...

Maar jou klachtjes kunnen ook zwangerschapsverschijnselen zijn hoor!! Nog effe volhouden meid! Ik ga iig heel hard voor je duimen.

Liefs en een knuf,

Tammy

kom op dames, volhouden ten die rode duivels!

Kon dat maar he, als je het echt tegen ze op moest nemen zou het wel lukken. Maar helaas sta je tegenover deze rode duivels machteloos.
Succes he! Rannie

Ach meisje toch. Ik hoop dat het gewoon voorbodes zijn van zwangerschap. Je weet het het we gaan samen over naar het andere forum.

talke

Terug
Bovenaan