Ik denk dat de duivels er aan komen..:(

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

Mijn gevoel zegt dat de duivels eraan komen. Ik had gister heeeeel licht wat rose bruinig slijm bij afvegen. En heb sinds vanmorgen giga (onder)rugpijn en kramp in mijn onderbuik.. Meestal begint het zo bij mij.. Als ik van 28dgn uit ga is mijn NOD pas de 21e..

Dus we zullen zien wat er gebeurd..

Liefs Renate

Hai Renate,

Je NOD pas de 21ste? Tja....meid, het kan dus nog alle kanten op maar je kent jou lichaam het beste! Wat rot is dat hé?!!! Maar you never know....
Ik ga heel hard voor je duimen dat de duivels wegblijven en het toch raak is!!

Sterkte! Liefs Lynn.

Vervelend zeg... Maar idd, misschien is het wel wat anders.. NOD duurt nog even. Ik ga voor je duimen!
x

hey Lynn

Ja mijn cyclus is onregelmatig dus als ik van 28 dgn uitga is het de 21..

Thanks! Liefs

Hoop dat je gevoel niet juist zit en je niet ongi wordt meid

Spannend! Is het intussen al doorgebroken? Hoop natuurlijk van niet!

Hey,

Hey wat vervelend. Ik hoop idd dat je nu weer gewoon op 28 dagen zit! Zou wel lekker zijn.(reactie op jou bericht van mijn forum) Ik ben pas sinds september gestopt met de pil en ik weet dus nog niet of ik moet ontpillen! Tot op heden heb ik nog geen bloeding of andere gekke dingen gehad! Ik dacht dus afgelopen maandag mijn ei te hebben gehad alleen had vandaag weer last van dit soort slijm alleen dan dikker! Maar wel weer helder. En vandaag best moe! Maar dat kan met meer dingen te maken hebben! Als ik nu deze cyclus 28 dagen aanhoudt dan is de 17e mijn NOD! Maar goed eerste ronde dus het zegt niks! Gaat het bij jullie wel goed? Ook geen last van gekke kwaaltjes??

Liefs Heleen

@ Daycey: Nee gelukkig niet! Ik kreeg het vanmiddag wel even spaansbenauwd ik was een klant aan het knippen en ik dacht nee he niet weer.. (de vorige keer werd ik ook zo -op mn werk- ongi) dus ik snel naar t toilet dat ik klaar was met die klant, maar kon weer opgelucht ademhalen:):) Niks aan het handje! mijn slijm is overigens ook maar 1 dag wat anders van kleur geweest.. SPANNEND!!

@ Helena: Het is idd lastig om te weten of je moet ontpillen ik kwam er ook pas na de 2e ongi achter.. en ik denk dus dat ik deze maand pas voor het eerst mijn eisprong heb gehad i.v.m. helder slijm want dat was de eerste keer dat ik dat had.. Ik heb geen kwaaltjes.. alleen vaak misselijk sinds ik gestopt ben daarvoor had ik dat echt nooit! De 17e al! Spannend meid! Ga je dan gelijk een test doen?

Liefs Renate

Terug
Bovenaan