Ik denk dat dit het begin van het einde is...

Dag meiden,

Hoewel ik nog niets (zeker) weet trek ik de onzekerheid niet meer. Omdat eigenlijk nog niemand weet dat ik zwanger ben en ik dus niemand kan bellen, wil k graag hier even mijn verhaal doen.

Gisteren op mijn werk voelde ik een hele hevige pijngolf die van boven in mijn buik naar beneden rolde. Ik ging even naar het toilet, veegde af en het toiletpapier zat onder het helderrode bloed. Stolselvrij, maar wel veel bloed. Twee vegen en het was weg. huh?

Acute paniek. Twee weken geleden verloor ik ook bloed, maar dat was meer een bloederig slijm. een echo wees uit dat er niets aan de hand was. het hartje klopte en de vrucht was precies op de goede grootte.
Toen ik gisterenavond thuiskwam na mijn werk voelde ik weer zo'n pijngolf en bleek dat ik donkerbruine slijmerige stukken verloor. De rest van de nacht niets.

Ik begrijp er niets van. Vannacht gewaakt, proberen vrede te vinden in het verlies van het vruchtje. ' Het is wat het is' en meer van dat soort onzin. Vanochtend geen bloed, geen stolsels, maar wel een zeurend gevoel in mijn buik en onderrug. Klassieke menstruatiepijnen eigenlijk.

Om 14.00 een afspraak bij de VK. Weinig hoop, maar je kunt als moeder, zwangere niet anders dan hopen dat het jou niet treft.

tot zover, ik laat het weten.
Dank

liefs Indie

Wat ontzettend naar voor je dat je zoveel bloedverlies hebt gehad. Heel veel sterkte en succes straks bij de VK, ik hoop ontzettend voor je dat het toch wat onschuldigs blijkt te zijn.

Sterkte!

Nou, we zijn nog niet helemaal van de schrik bekomen.
De verloskundige zag 1 leeg vruchtzakje en een intacte foetus. De vorige echo heeft niets van dat alles laten zien. Het lege vruchtzakje is nu afgestoten, maar de andere baby is dus helemaal gezond.
Gisteren moest ik nog even voor mezelf besluiten of het nog goed of ook slecht nieuws was, maar ik vind het eigenlijk goed nieuws.

Bedankt voor jullie medeleven. Ik blijf dus nog even en we krijgen naar alle waarschijnlijkheid dus en gezonde baby.

liefs Indie

Nou, we zijn nog niet helemaal van de schrik bekomen.
De verloskundige zag 1 leeg vruchtzakje en een intacte foetus. De vorige echo heeft niets van dat alles laten zien. Het lege vruchtzakje is nu afgestoten, maar de andere baby is dus helemaal gezond.
Gisteren moest ik nog even voor mezelf besluiten of het nog goed of ook slecht nieuws was, maar ik vind het eigenlijk goed nieuws.

Bedankt voor jullie medeleven. Ik blijf dus nog even en we krijgen naar alle waarschijnlijkheid dus en gezonde baby.

liefs Indie

Terug
Bovenaan