Ik denk dat het fout gaat wie kan mij helpen???????????

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik heb even snel goeie raad nodig. Ik heb vorige week woensdag de terugplaatsing gehad en maandag mag ik testen. Nu heb ik sinds vanmiddag last van donkere afscheiding. Het is niet veel maar maak me heel erg zorgen. Heb niet echt pijn in mijn buik. Vanmorgen voelde ik wel een beetje kramp maar niet echt veel. Kan dit innestelingsbloed zijn? Hoe zit dit na een terugplaatsing? Ga je dan direct bloeden of begin het met was afscheiding????

Wie kan mij snel een antwoord geven?

Lfs Roelien

Hoi Roeltje,

Ik kan je niet echt geruststellen, denk ik.

Het kan gewoon een innestelingsbloed zijn. Ik heb het zelf niet gehad, maar volgens mij kan je die nu nog gewoon hebben.  Zolang je hele kleine beetjes blijft verliezen, veegjes zeg maar, dan is het geen , die barst meestal wel los op een gegeven moment.

Zoals ik al zei, ik kan je helaas niet echt helpen, maar wilde toch even wat schrijven. Ik leef erg met je mee deze wkn.

Ik denk dat er niets anders op zit dan afwachten of er meer komt. Die krampjes wil niets zeggen. Ik heb 3 dgn voordat ik mocht testen constant ongikrampen gehad en zelf daarna ook nog.

Nou meid, succes en sterkte nog even. Ik hoop echt dat je zwanger bent. Hou nog heel even de moed er in, is moeilijk hoor, weet het.

Kruimel

Hoi,

Ik heb geen bloeding gehad maar het kan natuurlijk oud bloed zijn en toch goed nieuws. Moeilijk he om rustig te blijven onder deze omstandigheden. Pfffffffffff! Ik denk aan je en zal heel hard voor je duimen dat het innestelingsbloed is!
x ing

Lieve Roelien,

Ik weet niet wat het kan zijn net als de andere meiden, maar ik hoop zo dat het goed gaat bij je!!!
Hopelijk is het iets onschuldigs.

Ik vind het raar dat je pas maandag mag testen terwijl ik morgen al mag testen en we tegelijk de   puncte en de terugplaatsing hadden.

Ik heb gelukkig nog geen bloed verlies ofso gehad en hoop ook dat het bij mij goed zit, ik wordt wel gek van dat wachten zeg.
Ik dnk dat jij dat ook wl hebt.

Ik ga echt voor je duimen hoor meid en ik hoop ook bij jou op het beste.
Laat je het me wel weten wat ook je uitslag is????
Ik denk aan jullie!!!!

dikke x sylvia

He meiden,

Hier nog even weer een berichtje van mij. Ik heb gister de nicht van mijn man gebeld en die gevraagd wat het kon zijn. ZIj heeft bij haar tweede dochter ook innnestelingsbloed gehad. Als we eerlijk zijn lijkt het hier wel heel erg op. Het is abosluut geen bloed. Ook is het maar heel weinig. Het zijn gewoon bruine kruimels of rommel. Toch blijf ik nog wel onzeker, want ik probeer toch niet te hopen. Ik ben al zovaak teleurgesteld.   Heb vanmiddag dan toch maar te test gekocht. En silvia, ik vind het ook raar en mijn man en ik hebben net besloten om toch morgen ochtend maar te testen. Er zitten twee teststaafjes in de verpakking Dus kan altijd nog een keer.

Mijn gevoel zeg momenteel ZOU HET DAN TOCH???? Maar ik ben zo bang. Misschien is dit allemaal toch een voorbode en gaat het toch fout. Hier wordt je gewoon helemaal gek van!!

Nou ja, jullie zijn weer op de hoogte. Morgen laat ik wel weer iets weten.

lfs Roelien

he roelien,

Gewoon doen hoor die test morgen ochtend ik doe dat ook en ik hou je op de hoogte.
misschien leuk als we elkaar op msn ook kunnen spreken??
Is net ff iets persoonlijker dan hierop???
mijn msn adres is       waterman_sylvia@hotmail.com
Kijk maar of je er iets voor voelt ok

suc6   morgen ok

liefs Sylvia

Terug
Bovenaan