Ik denk dat ik een sept mama word...

A

Anoniem

Guest
Hallo mama's

Ik heb al die negen maanden op het forum gezeten van aug...
Ik was namelijk eerst op 25 aug uitgerekend,maar de vk heeft het verschoven naar 30 aug,omdat het een kleine baby bleek te zijn en ik niet precies wist wanneer er wat was gebeurt..maar goed het is inmiddels 31 aug en ik heb niet echt het idee dat ik vandaag ga bevallen dus meld ik me maar bij het sept forum.

Ik word er een beetje ongeduldig van heb al een zoontje van 2,5 jaar en die was een week eerder dan uitgerekend dus dit is helemaal nieuw voor mij om over de bevallingsdatum heen te gaan...

Het rommelt wel al aardig in me buik maar dat doet het al een week of 2 dus daar kan ik ook niet echt van uit gaan..al denk ik wel elke avond ja.... en dan toch nee...

Maar goed hopelijk duurt het niet al te lang meer...

Zijn er nog meer mama's die over de datum heen zijn en zodoende ook in een andere maand??

Groetjes van Meta de mv Robin 2,5 en 40+1   zwanger.

Hoi,hoi

Ik wil je even welkom heten. Ik ben vandaag pas 36+3 dagen, maar ik snap wel dat je je kindje al in je armen had willen hebben. Ik heb zelf een zoontje van 2 en die was 2 weken en 1 dag eerder dus ik ben benieuwd of deze ook langer blijft zitten. Heb zelf het idee van niet omdat ik al aardig voorweeen heb maar ja je weet nooit. Jij had waarschijnlijk ook rekening gehouden met eerder dan later. Nou in ieder geval succes.

Liefs Cares

Hoi Meta.

Rot is dat he, dat wachten. Het beste is om er maar niet aan te denken en helemaal relaxed erover te zijn. Dan zul je zien dat beeb vanzelf komt.
Onze dochter was 11 dagen overtijd. Hier in Nieuw Zeeland laten ze je niet langer dan 10 dagen overtijd lopen. Dus op dag 10 gingen we naar het ziekenhuis en wat denk je........!? Op weg naar het ziekenhuis begon het hahahaha.
Nu reken ik er totaal niet op dat deze beeb op tijd of vroeger zal komen, kan het alleen maar meevallen.
In ieder geval, welkom. Tis hier heel gezellig. En op het moment is de babyboom begonnen.

Groetjes Miriam (38+6)

hoi meta ,

ja hier nog een wachtende mamma was ook 25 aug uitgerekend maar tot nu nog steeds niks :(   word denk nu ook een sept mamma dus ik sluit me ook aan haha en hopen dat onze kleintjes ook maar snel mogen komen want wij zijn het wachten nu echt wel zat !!! voor ons is het ons eerste kindje en krijgen een meisje , ik heb s`avonds vaak last van buikpijn beetje zeurend en dan denk ik het komt vanacht maar helaas tot nu toe zakt het ook elke keer  weer weg , nou ik hoop dat wij ook snel onze kleintjes mogen krijgen ik wacht met jullie mee hoor !!!

liefs pris21

hoi hoi,

ook ik was in aug uitgeteld de 30e.dus las al regelmatig mee met september.
hoop dat de kleine snel komt heb nog totaal geen voortekenen maar je hoort gelukig wel vaker dat dit niet hoeft, en dat het ineens op gang komt.
ik woon in eindhoven en hier blijf je lopen tot de 43 weken.
hoop niet dat ik nog zolang moet wachten op de kleine.

groetjes,
Renée

Ik kan me voorstellen dat het augustus forum niet echt bevorderlijk meer is nee. Alleen maar berichtjes over al geboren kindjes terwijl jullie wachten....
Hier vind je in ieder geval nog meer ongeduldige (a.s.) moeders, dus ik zou zeggen:
Jullie zijn welkom en wees lekker ongeduldig met ons.
Groetjes, Miriam

Nog even een berichtje   van mij..

Het rommelt al aardig en ik ben het zo zat...maar ik heb nu zoiets van blijf maar zitten tot volgend weekend want dan is papa ook thuis..
Anders moet hij plankgas naar huis toe komen als r wat gebeurt en daar heb ik niet zo zin in..

Ik moet morgen voor controle naar de vk hopelijk kunnen zij er iets nuttigs over vertellen wanneer ik het kan verwachten.

Pff me geduld word erg op de proef gesteld...

Mama's suc6

Groetjes van Meta

Hoi Meta,

Nog steeds alles rustig? Ben benieuwd!

grts, daantje (38 wk)

Terug
Bovenaan