Ik denk dat ik jullie weer ga verlaten..

Zoals jullie weten heb ik dinsdag een echo gehad (toen 6 wk en 3 dag, bleek uit de echo).. 1 vruchtzakje was inmiddels leeg, bij het andere vruchtzakje zag ik een hartje kloppen.

Vrijdag had ik wat bloed bij het afvegen, maar dit ging gepaard met menstruatiepijn. Gisteravond weer menstruatiepijn en bloed bij het afvegen. En onder de douche kwamen er slierten rood (en ook bruin) slijm te voorschijn! Ik heb goed gekeken of er een groter stolsel aanwezig was, maar dat was niet!

Aan de ene kant hoop ik dat het lege vruchtzakje los is gekomen.. Maar ik ben er bang voor dat ik beide vruchtjes kwijt ben..

Pff, ik baal en ben gewoon erg verdrietig!

wat erg zeg ik hoop voor je dat het het ene vruchtzakje was als ik jou was zou ik even de verloskundige bellen misschien kun je nog voor een echo terrecht zodat je het weet ik hoop voor je dat het vruchtje er nog zit heel erg veel sterkt dit zal heel erg moeilijk voor je zijn

Ja ik moet dadelijk ook nog werken tot morgen ochtend! Ik bel morgen de verloskundige wel en dan kijk ik wel... Of ik nu vandaag onderzocht word of morgen, kan er niets aan veranderen.

Dank jullie wel

Terug
Bovenaan