Ik denk dat ik maar stop met.....

het huishouden. Hihi.
Mijn man was vanavond met de kids naar zijn ouders voor het wekelijks verplichte uitje (normaal gaan ze zondagochtend, maar als hetgoed is pakken we hier dan cadeautjes uit als de sint langs is geweest). Ze waren om 20.30 thuis, dus vlug de kinderen in bad en naar bed.
Ilona plast sinds een week of 3 op het potje (ik krijg haar niet zover om op de wc te plassen met zo'n verkleinding) en deed voor ze in bad ging een flinke plas. Behulpzame broer patrick wilde even helpen en gooide het potje leeg in de wc; over de wcbril heen natuurlijk. Ieeeuw. Normaal gesproken niet zo erg.....maar ik had net heel de badkamer gepoetst!!!

Hihih, dus....ik denk dat ik maar niks meer doe in het huishouden, schiet toch niet op met dat klein grut, hihi!

x

nee idd, pfffffffffffff.
Jesse vind het ook leuk om de katten te voeren, als we eten. Maar dat eten ze niet altijd op.

of de hagelslag op de grond te gooien.

Zo heb je altijd wat te doen he!

Gr Linda

Ik ken het! Had ik gisteren hier flink lopen stofzuigen omdat we vandaag schoonbroer en zus met de kids en mijn schoonouders over de vloer krijgen voor sinterklaas. Wat denk je? De doperwten gingen niet in Sven zijn mond maar op de grond! En dus kon mama weer opnieuw beginnen. Pffffffffffffff......

Groetjes,
Maike

om het even nog frustrerender te maken; we waren niet meer boven naar de wc geweest, dus ik vanmorgen met zo'n super handig hygienisch doekje naar boven om de wc schoon te maken..... Ilona zit ondertussen op het potje te plassen en zonder ik er erg in had gooit patrick WEER het potje leeg.....Harstikke lief, maar weer over de bril heen die ik net gepoetst had.....Hihihihi.
Nou, het is lief van patrick bedoelt in ieder geval, maar ik ga hem maar eens leren dat hij dat niet hoeft te doen!

x

Terug
Bovenaan