ik denk dat me RD eraan begint te komen

A

Anoniem

Guest
hallo meiden...meiden die positief getest hebben allemaal GEFELICITEERD en meidden die nog positief moeten testen allemaalveel glitters van mij...voor mij denk ik dat het er tog niet in zit deze maand..want heb de hele dag rugpijn...verder heb ik geen klachten alleen rugpijn...dus ja ik zal moeten wachten tot me RD komt.nog 7 dagen...gr maris

hoi mariska

toch lees je vaak dat zwangere dezelfde klachten hebben als voor ze ongi worden dus blijf hoop houden ***********glitters van mij

groetjes:)

hoi li1982...thnxs voor je lieve reactie..ik zal dan zeker hoop blijven houden...hoop dat het raak is en voor jou ook en de rest van de dames....of heb je al positief getest???je hoort het gauw van me nog 6 dagen wachten  of bestaan er testen die je vroeg kan testen voor je nod?? gr maris

Hallo Mariska,

Ik wou ook dat die testen bestonden! Het zegt niks hoor dat je niks voelt, bij iedereen is het weer anders. Dus het zou best wel kunnen dat je toch zwanger bent.

Liefs Yvonne

Hoi Meiden

Ik las op de Babybrabbel dat een iemand met clearbleu test 4 dagen voor de nod teste en een positieve test had. Zij schreef dat het bij clearbleu wel   vroeg kon testen. Als je nu bloed prikt bij de ha kan de bloed al aangeven dat je zwanger bent. Bloedtesten geven eerder een uitslag dan een zwangerschapstest.

Groetjes Sharine

Hallo meiden!

Dan wordt het tijd dat ze bloedtesten gaan verkopen! Zo eentje waarbij je in je vinger prikt en aan de hand daarvan kunt testen! Dan hoef je niet meer naar de ha toe!

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan