Ik denk me nog zwanger!

Hallo meiden,

13 op 14 aug eisprong gehad(ronde 5 met clomid).
Nu nog 5 dagen naar NOD.
Ik kan niet echt mijn zinnen verzetten.Sinds afgelopen weekend meen ik van alles te voelen.Ik zoek tekenen die ik herken uit mijn vorige zwangerschappen.Mijn borsten zijn gevoelig en ik vind ze echt wel voller.Ze doen maar een beetje pijn.Verder merk ik niet veel.Ja,mijn humeur,dat gaat grondig onderuit van dat gedenk.

Helaas heb ik het al eerder gehad.Dus volgens mij praat ik mezelf telkens zwanger,want tot nu toe...NIETS!

Misschien wil ik het deze maand ook iets te graag.Mijn vriendin kreeg een herseninfarct(het gaat goed met haar)en daardoor moesten we een reisje Londen afzeggen.Laat mijn eisprong nu net tijdens dat reisje vallen.Nu we dus niet konden gaan,hoopte ik dat het allemaal niet voor niets zou zijn geweest.(zij wordt peettante).Het voelde ook allemaal heel goed.

Ik ga er maar vanuit dat dit gewoon weer een volgende dooie mus is!

Thanks for listening!

Gr Bien

hey,
oh ik ken dat gevoel zo goed: je zwanger "denken"
ik denk ook heel vaak oh ik voel wat (bv zere borsten, steek in onderbuik) en dan toch weer ongesteld worden.
ik hoop het zo voor je. zal ook voor je duimen.

moet zelf nog een paar dagen afwachten. lijkt wel een eeuwigheid.
groetjes hetty

Hier nog zo'n een,haha!Ik voel altijd vanalles en nog wat maar helaas wordt altijd weer ong.Heb vandaag of morgen mijn nod,voel het al weer aankomen.Zo frustrerend.'
Ik zal voor je duimen.

Groetjes stierin,mama van een dochter van 3(ook door mmm)

Hallo,

Dank je wel voor de berichtjes!

Ik merk wel dat ik niet de enige ben die er lekker veel mee bezig is,hahaha.

Maar deze keer hield ik mezelf een keer niet voor de gek.Vanochtend test gedaan 1 dag voor NOD(ik wilde niet langer wachten) en jawel 'zwanger!'.

Hopelijk voor alle gekmakers met mij,binnenkort ook dit geluk.

Groetjes

Terug
Bovenaan