ik denk niet dat het goed komt

Ik moest vandaag naar de gyn en volgens berekening ben ik 7w 3d zwanger,maar tijdens de echo was niks te zien,er was alleen een leeg vruchtzakje.Ik moet volgende week maandag terug komen of er dan wel iets te zien is.Misschien zijn de berekeningen niet goed en kan het dus nog.Ik ben sinds een week ook ineens niet misselijk meer,herkent iemand dit?

Nina

Och jee, dit gun je niemand..

Ik heb hetzelfde meegemaakt.. En helaas op mijn 2e echo was wederom niets te zien...
Ik zakte door de grond.. Ik kan niet uitleggen hoe ik me toen voelde... Intens verdrietig...

Hopelijk was het voor jullie gewoon nog te vroeg en is de 2e echo wel positief.

Wel positief is dat ik nu 2 maanden na mn curretage weer zwanger ben en we dit keer wel een goede echo hebben gehad!!

Veel sterkte!!

Hier heb ik geschreven toendertijd dat het bij ons mis was: http://babyhonig.web-log.nl

he nina,
ik weet precies hoe je je voelt ik zit met het zelfde probleem alleen krijg ik woensdag de 2de echo ik heb zelf nu het gevoel dat het niet goed is maar het rare is dat ik me nog kei zwanger voel jullie ook heel veel sterkte ik duim voor jullie
liefs nicole

Ik weet dat ik niet de enige ben maar op dat moment denk je dus van wel,waar ik nu zo bang voor ben is; hoe zal de miskraam verlopen hoe zou alles gaan,moet ik naar het ziekenhuis,doet het erg veel pijn? Het is allemaal voorbarig wat ik denk maar ik voel dat het niet goed zit,het  is raar maar zoiets voel je.

nina

Hoi Nicole,

Ik voel me niet meer zwanger en dat gevoel had ik eigenlijk vorige week al,toen was ik ineens niet meer misselijk en had ik ook geen zin meer in iets zuurs,heel raar.Wat ik wel   nog heb is jeuk op mijn borst (dat had ik ook bij mijn vorige zwangerschappen) en ik ben heel moe,maar dat is dan ook het enige.Ik hoop dat wonderen bestaan en dat het voor ons allemaal nog goed komt!

Nina

Hé Nina,

Ik hoop zo voor je dat het meevalt, maar het klinkt inderdaad niet goed.

Weet niet of ik je ermee help, maar hier wat praktische miskraam-info. In dit stadium is een miskraam een nogal overdreven menstruatie. Vanalles meer: meer krampen, meer pijn, meer rotzooi en bloed. Je kunt een miskraam afwachten, je merkt het heus vanzelf als het zover is. Meestal rommelt het wat, heb je een dag of een paar dagen flinke krampen (waarvan een paar uur misschien heel hevig, dat je echt gaat zitten zuchten en huilen en niet meer weet of je wilt liggen, zitten of staan), en wordt het daarna minder. Je kindje komt er waarschijnlijk met vruchtzakje en al uit. Dat voel je niet meer dan wat er verder uit komt, het is nog zacht. Het bloeden is dus meer dan bij een normale menstruatie, maar als het niet lijkt te stoppen en er echt vloeibaar uitloopt moet je de dokter bellen. Ook als de pijn niet ophoudt. Veel sterkte, hopelijk heb je deze lugubere info niet nodig.

Liefs,

Zeeuws Meisje

Terug
Bovenaan