Ik denk nog maar aan 1 ding...

A

Anoniem

Guest
Hi meiden!
Zoals jullie misschien gelezen hebben, ben ik volgens mij nu 5 dagen overtijd (nod 10-3) en ik wil pas morgen een test gaan kopen en donderdagochtend testen, maar ik word helemaal gek van het wachten en de onzekerheid. Ik kan eigenlijk nergens anders meer aan denken nu, dus volgens mij is het beter om toch nu maar een test te kopen...ik moet het gewoon weten! Dus misschien dat ik zo toch maar op de fiets spring en naar het kruidvat race!
Maar eigenlijk wil ik 's ochtend testen, omdat dat toch beter is en een duidelijker antwoord geeft toch??

Ik begin echt door te draaien. Ik zit ook al de hele dag naar het forum te staren, alsof dat helpt...Ik ben  vandaag (en gisteren ook al) best emotioneel en  om bijna niks heb ik tranen in mijn ogen en een brok in mijn keel. Maar dat  heb ik  vaak ook wel  als ik ongi ben, dus dat  zegt ook niks. In het weekend was ik nog  heel relaxed maar daar is nu niks meer van over.    

xx
Sandra

ik kan niet in je portomonee kijken

maar anders haal je hem toch

en dan doe je hem desnoods overmorgen ofzo ook

Ik zou ook helemaal gek worden

ik had hem ook al gelijk gehaald

wie weet

groetjes natasja

Heee heee,

Ik vind het alleen al heel knap van je dat je probeert tot donderdag te wachten!
Ik ben vandaag een dagje vrij en denk ook alleen maar aan 1 ding, precies hetzelfde als jou.Had je nou al een test gedaan afgelopen weekend?
Ik heb nog een test, maar die bewaar ik nog even ben gewoon bang voor wat er uitkomt, maar dit wachten is ook errug vervelend!!!!
Vervelend misschien  voor jou dat je zo emotioneel bent, maar dat komt wel goed hoor. Misschien kun je beter morgen die test doen, anders maak je jezelf helemaal gek! Ben zoooo benieuwd!

Geniet maar van je avond en ik hoop en  duim me suf voor jou en de rest en natuurlijk ook nog een klein beetje voor mezelf!!!

Liefs,
Famke  

Hi Famke (en Sas)!

Ik ben zwanger!!!!  (zie mijn andere berichtje!).

Bedankt voor het reageren en het meeleven en ik ben heel blij dat ik toch een test gedaan heb en niet gewacht heb tot donderdag!!

XX
Sandra

SUPER!!!! Van harte gefeliciteerd!!!!! Ben heel blij voor jou!

Geniet er met volle teugen van en ik hoop dat je ons op de hoogte houdt!!!

Toch nog even een klein vraagje, hoeveelste ronde was het ook alweer?
En was dit de 1e test na 10 maart nod?

Liefs,
Femke

Hi Famke!

Dit was voor mij de 4e ronde, dus het is behoorlijk snel raak!! En het was de 1e test sinds 10 maart. Ik wilde wachten met testen, omdat ik vorige ronde 6 dagen overtijd was  en het toen toch niet raak was.
Maar deze keer dus wel!!! Dus mijn symptomen, zoals buikpijn, opgeblazen gevoel, pijnlijke borsten en mijn overgevoeligheid  komen dus toch door een zwangerschap. Sinds gisteren was ik trouwens daarbij ook een beetje misselijk soms.

He meid, ik blijf de komende tijd elke dag op dit forum komen om te kijken hoe het met jou (en de anderen) gaat!!

XX
Sandra

Terug
Bovenaan