ik denk te wijnig voeding

hoi moeders/vaders

Ik heb een dochter van ruim 10 maanden,en ik geef haar nog steeds bv omdat ze de fles niet pakt .Maar nu denk ik dat ik misschien te weinig voeding heb,want ze huilt s'nachts heel vaak komt gemiddeld 2a3 keer per nacht en dan heeft ze ook echt honger,maar het rare is dat ze altijd heeft doorgeslapen tot een maand geleden.Maar zou komen wij ook niet echt aan onze nachtrust toe en zijn we de volgende dag weer moe.Ze heeft 5 tandjes.Zijn er ouders die dit herkennen
 
Hoi,

Ons meisje is vandaag 10 maanden en komt gemiddeld 1x per nacht. Ik merk dat als ze een drukke dag heeft gehad of te veel te doen heeft en daardoor minder drinkt (doordat ze word afgeleid) dan komt ze vaker.

Meestal dan s avonds laat, s nachts en s ochtends vroeg.

Ik laat haar maar zo en moet zeggen dat ik er niet veel last van heb. Misschien weet ik al niet meer beter.

Ze heeft tot een maand of 6 a 7 doorgeslapen.

Heb verder geen tips voor je maar denk zelf dat je niet te weinig melk hebt.

HIHI al 5 tanden hier nog 0 heb je er last van als ze drinkt?

Groetjes
 
hoi joyce

was vergeten me naam in te vullen.heb idd last van als ze drinkt,vooral haar boven tandjes snijden in me tepel als ze hard drink.Maar het is misschien idd ook dat ze heel energiek is op een dag en liever wil spelen.Maar mischien omdat ik me moe/futloos voel dat ik minder melk heb
groetje magan
 
Hoi Megan,

Als je te weinig melk zou hebben en ze komt zeg een week iedere nacht dan zou je bv al weer op een "normaal" peil zijn.

Maar als je je er rot bij voelt kan je dan niet wat melk uit een bekertje geven of bordje nutrix van bv of kv.

Noem maar wat hoor weet niet of het werkt en of het echt meer vult.

Succes.
 
Terug
Bovenaan