Ik doe mee aan de mode en heb nu ook een weblog

Na al die jaren gezellig kletsen op het forum heb ik toch ook maar eens een leuke weblog gemaakt. Ik heb al onze ervaringen erop gezet van het hele kinderwens gebeuren! Daarnaast plaats ik ook nog wel eens wat leuke foto's of iets anders leuks.

Als jullie het leuk vinden kunnen jullie eens komen kijken!
Meld je even aan onder het steeds veranderende Anne Geddes plaatje (als je daarop klikt krijg je een invulschermpje) dan kan ik zien dat je er bent!
Ik vind het ook leuk als jullie reacties achterlaten.

Dit is de link:
http://wensweb.web-log.nl

Lfs,
Inge

Hoi Inge

Ik wilde je even zeggen dat ik je weblog echt heel mooi vind.
Ik heb natuurlijk nog lang niet alles gelezen, maar wat hebben jullie ook al veel moeten mee maken zeg.
En wat knap dat je steeds weer positief kunt zijn.
Heb ook het filmpje stil verlangen gekeken, nou toen hield ik het ook niet droog, wat een herkenning.

Ik wil jullie heel veel sterkte wensen

Liefs visje

Hee Visje,
Bedankt voor je leuke bericht over mijn weblog. Tja als je het allemaal zo achter elkaar leest is het niet niets enne ik ben lang niet altijd positief hoor. (misschien van buiten)
Het is trouwens wel een aanrader want je schrijft het allemaal lekker van je af op zo'n log en je hebt ook nog een mogelijkheid tot teruglezen als er een gezond kindje op de wereld is gezet.
Ik zou het leuk vinden als je je aanmeld door te klikken op het bewegende Anne Geddes plaatje en alle reacties daar zijn natuurlijk meer dan welkom! Dan wordt de log ook nog een beetje interactief.

lfs inge

We gaan al erg goed he Ing!!!

Ik heb inmiddels het plaatjes/ foto's plakken helemaal ontdekt (thanx daarvoor nogmaals)
Bij mij word het ook al best heel wat!

www.cynthia1975.web-log.nl

Dikke knuffel

Cynthia

Hahahaha sluikreclame dat is een goede lieve Ing, ik ben weer even op je log geweest, en ook wat een prachtige foto's over jullie amerika reis hebben jullie gemaakt, ik heb heel wat reacties achter gelaten, hoop dat je nog meer reacties gaat krijgen, van de forum meiden, wordt het er nog een gezellige boel.

Leuk Cynt jou weblog, ga ik ook snel even kijken oke.

liefs Mickey

P.s. zal ik dan ook maar een log gaan beginnen!!!!

Terug
Bovenaan