Ik doe ook mee.

Hallo allemaal,

Sommige meiden hier houden een weblog bij en ik heb besloten dat ik het ook ga doen. Heb dus ook een weblog gemaakt en zie het echt als een soort dagboek, waar je de leuke en minder leuke dingen weg kan schrijven. Een uitlaatklep.
Mochten jullie het leuk vinden om een bezoekje aan mijn site te brengen, dan is dit het adres: www.hetgrotewonder.web-log.nl.

De site is nog in ontwikkeling, moet sommige dingen nog onder de knie krijgen, maar ik vind het nu al leuk om zo een site bij te houden.

gr. Alice

Welkom in weblogland! Het werkt echt enorm goed als uitlaatklep vind ik. En ja het is ook leuk om te doen.
Ik heb al een berichtje bij je achter gelaten hoor!!!
lfs inge

En oja vast een tip

:Een plaatje plaatje je door het volgende aan te klikken of in te typen:

De url van een plaatje krijg je als volgt:
Je kiest een leuk plaatje op internet (bv op voordehebweb.nl) daar klik je op met je rechtermuisknop en dan open er een schermpje. Je kiest dan voor de optie eigenschappen. Je ziet dan een url adres staan. Dit kopieer je en plak je tussen de
Opslaan maar en je plaatje staan op je log!

Je kunt de codes handmatig intikken maar ook aanklikken. Dan klik je op center en vervolgens img. Als je dan je plaatje hebt geplakt dan druk je weer 1 keer op center en klaar is klara!
Succes!

Hallo,

Misschien even een stomme vraag. Maar waar en hoe kun je deze weblog aanmaken? Mij lijkt dit namelijk ook heel interessant.

Alvast bedankt

groetjes

Nicole (net nieuw hier)

Als je naar een weblog gaat, bijvoorbeeld die van mij, dan staat daar een link linksbovenaan waar je naar de site van weblog kan gaan.
Of www.web-log.nl.
En dan kan je aan de gang, het werkt erg verslavend vind ik en het is leuk.

Gr. Alice

Hoi Alice,

Bedankt, Ik ben even op je site gaan kijken. Erg leuk. het lukt mij alleen nog niet zo goed met de plaatjes maar dat komt nog wel.

Ik zag dat jij ook van de gyn moet afvallen. Heel veel succes.
Ik ben nu  15 kilo afgevallen. Mijn BMI is nu gelukkig 28. dus dat zit wel goed.
Die 11 kilo val je ook nog wel af. Ik moet wel zeggen dat ik via de gyn in het ziekenhuis bij een dieetclubje ben gegaan met een dietiste. Hier zaten ook alleen vrouwen die zwanger wilden worden en moesten afvallen. 1 meisje is al zwanger en had haar streefgewicht nog niet gehaald. Dus zo zie je maar weer.

groetjes

Nicole

Terug
Bovenaan