Ik doe weer mee :-)

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden,

Na een maandje verplichte rust kunnen we er weer tegenaan :)

Vandaag ongesteld geworden voor mijn doen mooi op tijd (5 weken) dus heb goede hoop. Kunnen het deze ronde nog een keertje zonder toestanden proberen dus hoop zo dat het deze ronde raak is! 12 april moet ik naar de gyn voor controle en behandelplan en mij NOD is ong 21 april.

We zijn dan lekker een weekje op vakantie naar Rome en 24 april is onze trouwdag dus het zou helemaal super zijn toch............. 24 april ben ik ook precies een jaar geleden met de pil gestopt.

Het kriebelt echt weer, vind het zo spannend. Voel mij een week na de k.o op zich prima alleen nog wat moe.

Fijn weekend iedereen!

Pfff ik heb mij toch een buikkramp..... heb ik normaal bijna geen last van. Heb al paracetamol genomen maar zelfs dan heb ik er nog last van.......... herkenbaar voor dames die ook een K.O hebben gehad????

Bah bah bah maak mij wel een beetje ongerust omdat ik dit normaal echt niet heb zo erg.........

Ik heb altijd buikkrampen en dan behoorlijk erg. De ongi na de ko had ik er juist een last van. Maak je geen zorgen, je lijf heeft een opdonder gehad dus je buik kan daar nog erg op reageren!

Fijn dat je weer mee kan doen!

Liefs Daisy

Hai beauty,

Wat fijn dat je weer lekker mee kan doen! Hopelijk niet al te lang ;-) Lekker dat jullie even een weekje op vakantie gaan en wie weet wordt de kleine spruit dan wel verwerkt, zou mooi zijn hé?

Nou lees ik verder en lees dat je enorme buikkrampen hebt, dat is natuurlijk niet zo fijn! Hoop dat het gauw weg gaat.

Succes meid! Liefs Lynn.

Hoi meiden,

Het gaat gelukkig weer een stuk beter...... Heb eigenlijk nooit echt buikkramp.

We gaan ons best weer doen deze ronde :)

Fijn weekend!

Go for it! Heb je nu ook extra kansen op een zwangerschap door die kijkoperatie, net als bij een hsg het geval is?
Hopelijk is je buikpijn snel voorbij en succes meid!

Hoi Charlotje,

Helaas heb ik pcos dus wat betreft die extra kans, ben bang van niet......maar wie weet heb ik deze ronde een eisprong :)

We zullen zien!

Terug
Bovenaan