ik droom zo gek!

Ha meiden,

zijn er nog meer dromers onder jullie?
Ik droom echt heel raar de laatste dagen.
Bijvoorbeeld dat de huid van mijn buik doorzichtig wordt en ik mijn kind kan zien zitten in de buik (die dan vrolijk lacht en zwaait), echt bizar!
Ze zeggen dat het komt omdat je hersenactiviteit hoger is, maar ik slaap liever wat dieper zonder te dromen, want ik ben zo moe...
Gelukkig gaat volgende week mijn verlof in (hoera!!!)

groeten,

Erica

raar he!! droom je anders ook veel? ik droom me normaal al helemaal suf en nu ook van die rare dingen. gelukkig is het bij mij meestal in fases, paar keer dromen en dan weer een tijdje niet. hopelijk voor jou ook zo want echt leuk is het niet! misschien gaat 't idd over als je verlof ingaat, heb je wat meer rust in je hoofd!
groetjes sabine

Hoi,

Ik droom ook al zo gek!!! Maar ik zit nu in de tweede week zwangerschapsverlof en de dromen blijven.... slik....

Ik   hoop voor jullie dat ze overgaan!!!

Groetjes,
Jolanda

herkenbaar hoor!!!
Tijdens al mijn zw.schappen (wow dat klinkt alsof er een elftal bij ons in woont, maar valt mee hoor haha) heb hier last van gehad. De eerste maanden zijn het drama dromen, in de middelste maanden iets minder en dan op het laatst weer meer en meer en vreemder en vreemder.
Kinderen die al kletsend geboren worden (nu praten die van ons eenmaal iets ouder wel enorm veel, maar dat zal wel toeval zijn ), hoofden met haar alla Albert Einstein en ik heb mijn hele familie + vriendenkring al wel dood gedroomd . De meest beangstigende droom was dat ik zo levendig droomde dat ik aan het bevallen was en mijn man tijdens de rit naar het zhuis verongelukt.... dan word ik dus compleet in paniek wakker en sorry voor manlief, maar die maak ik dan dus wel ook wakker.... van zulke dromen blijf ik dan ook een dag van slag en soms droom ik de nacht erna verder.

Weet wel van de vorige zw.schappen dat het na de bevalling verdwijnt...

Het schijnt oa te komen doordat je tijdens je dromen angsten en rare gedachtes verwerkt en tijdens je zw.schap slaap je minder diep, waardoor je je dromen veel beter onthoudt....

groetjes,
Marije

Terug
Bovenaan